- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 18-02-2011 12:25
Maar dat één tot zelfs 10 % van verzendingen zou achterover worden gedrukt lijkt me zelfs irrealistisch : dat zijn er hoeveel per dag en per postbode ?
Dat geloof ik dus ook niet. Op al de jaren dat ik online verkoop en vooral koop is er nooit iets verdwenen, éénmaal iets dat ik verzond niet aangekomen maar dat bleek dan op het postkantoor te liggen.
Ik koop regelmatig op ebay en andere plaatsen een diefstal gevoelig artikel, namelijk dvd's en verzend er ook af en toe. Dit is nu echt een artikel dat dadelijk opvalt in een verpakking, alleen al het typiche 'rammel' geluid van het schijfje. Wel tot heden alles aangekomen bij mij en de klant.
Iemand die toch last heeft van diefstal moet misschien eens nadenken over de wijze van verpakken, bv zo'n dvd. Je kan dat ding gewoon in een bruine envelop steken en dat is het dan, op die manier is het heel vlug opengescheurd en dat hoeft zelfs niet door diefstal te zijn maar gewoon door de manipulatie tussen verzending en ontvangst. Ik heb op deze manier al enveloppen ontvangen die opnieuw dichtgeplakt waren door de post met een briefje met excuses erbij. Maar stel dat een voorwerp door een slechte verpakking verdwijnt dan ga je waarschijnlijk ook zeggen, het is gestolen terwijl het gewoon de schuld van de verkoper is.
Dus inderdaad, niet TE SNEL zeggen, het is gestolen.