- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 01-08-2011 10:20
Ik zou durven zeggen dat het toch eerder de aanloop is naar een samenwerking met TNT, DHL of misschien zelfs de Post ? Op zich hoeft dit dan niet meteen iets slechts te zijn ?
Als ik meteen mijn pakjes kan laten ophalen voor de deur en de kosten met paypal kan betalen en er dan ook nog eens automatisch een trackingnummer verschijnt ... maar dat zal wel weer utopie zijn vrees ik.
Dat is op dit moment zelfs geen utopie.
Je kan online een verzending ingeven via taxipost, dit online betalen met je creditkaart (wat toch op hetzelfde neerkomt als een betaling met Paypal?) én je zending laten ophalen door taxipost. Met taxipost heb je een online trackingsysteem.
Dat is toch wat je als een utopie aanzag?
Als je zélf je zending online aangemaakt (en betaald) en je pakket bij de post inlevert dan moet je nog enkel deze zending afgeven, de barcode wordt ingescand, en dat is het...
Je krijgt zelfs een korting bij een aankoop van 5 taxipost verzendingen én bij aflevering van je pakket krijg je (gratis) een melding via e-mail dat je pakket afgeleverd werd.
-- Bewerkt door e-user2 om 1 Aug 2011 10:28 CEST
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)
"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)