- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 22-12-2011 12:40
walesha,nu moet er mij toch iets van het hart,ik volg villa politica al jaren,en de zevende dag.waarom die leerplicht tot 18j,kunnen toch allemaal geen advokaten,dokters,etc worden,sommige gaan niet graag naar school,ik ken er zo ènè,in de fam,ben beschaamd in zijn plaats,gestudeert,voor wat,niets diploma niets,ouders geld ingepompt tot en met,.van zijn 20 tot nu 30 jaar heeft hij 4 maand gewerkt!!durft het nog te zeggen!zijn uitleg,ge valt omver!word begeleid door interimbureau ,waar ik mijn bedenkingen over heb-uitleg,heb het niet nodig,als mijn moeder sterft ,erf ik genoeg!blijf gezellig thuis wonen,dag en nacht spelletjes spelen op pc,tot onder de morgen 4 u!!!eten en drinken voor niets,en nog 635 euro dop!heb een auto,heeft alles,en de ouders zich maar krom werken.ik scheer ze niet allemaal over dezelfde kam,maar dit kan er bij mij niet in,dat ze hem niet doen werken-is het heet,de vroege wil hij niet doen,is te ver,te koud ,ja man,ik smeet hem buiten,moest dit de mijne zijn ,en die interimbureaus,zouden ze eens beter moeten kontroleren,en tovh blijft hij stempelen.zijn laatste stap vorige week zei ze op interim,is hier geen liefdadigheidsinstelling,waarom vliegen die er niet af .