hallo ,ben niet van de kwestie,ik heb gelijk,walesha,die wetten worden maar aangepast als er miserie is!niet willen leren,direkt naar school,zo zullen ze aan hun werkjaren geraken,want als ik buiten ga,zie ik genoeg,wat er los loopt ,i.p.v van naar school!werken god....EN wat voor degene die tot 70-75jaar werken,zijn allang binnen,zoals mijn huisdokter,mooi voorbeeld,dat zijn er die nooit genoeg hebben,alsook advokaten etc,steek de deur open,en ge betaalt minimum al 250 euro,waarom trekken ze de zaken zolang,jong toch,ik denk dat ge nog niet oud genoeg zijdt.wij hebben voor de generatie betaald voor ons,en nu zijn jullie aan de beurt,en weet ge waarom,omdat ze eindelijk zien,dat dit verloren geld isvan school,nog niet gewerkt en geld krijgen,hebben we nooit gehad!Er is werk genoeg ,als ge wilt zoeken,maar nu vragen ze eerst wat ze verdienen,wij moesten niet kiezen,werken aan 9 fr per uur!!ik ga dat afsluiten,want hier zit geen enkele 60+ op,ge kunt er niet mee klappen,ze weten het altijd beter.