- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 28-10-2012 10:42
Indien ik het pakje later zou verkrijgen, was er afgesproken dat ik terug contact opneem met de verkoper om alsnog te betalen, dat staat sowieso vast. Betreffende de verzendtijd: indien er iets misloopt, heel begrijpelijk MAAR dan is je pakje nog steeds traceerbaar met nodige uitleg erbij ! ( wat niet het geval is nu). Heb een nieuwe bestelling geplaatst ( andere verkoper en ook China !) en is tussen betaling/aankomst Brussel 15 weekdagen.
Heb GEEN geschil geopend tegen vorige verkoper, enkel een goede communicatie gevoerd ! Respect voor de eerlijkheid van de verkoper !!! ---> alles probleemloos verlopen.
Betreffende bericht "mikmak en hetzijspoor": na 45 dagen heb je als koper geen recht meer bij PP om een dispuut te openen. Gaat het echt fout ( pakje weg) heb je NIETS meer, géén pakje en géén centen meer en ook geen rechten meer !!!
Heel veel respect voor jou geloof in de eerlijkheid en rechtvaardigheid der mensheid.....maar ik kies toch liever eieren voor mijn geld.
Als verkoper begrijp ik heel goed dat nadat je je pakje op de post gedaan hebt, de kous als verkoper af is---> de rest van het verhaal is dan maar ten laste van de koper?!
Niet voor niets zijn er regels gemaakt zowel ter bescherming van de koper als verkoper. Beide partijen hebben zich hieraan te houden !
En in elke feedback kan je wel dubieuze dingen lezen en over items die niet/nooit geleverd zijn geweest !
Chinese post traag?? ......ze zijn ietjes trager ja: 2 - 3/4 weken nodig voor een levering (eigen ervaring). HK Post levert soms al binnen 1 week.
Van mij mag hier een slotje op.