- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 01-06-2013 13:46
Klopt, koper wou snel het item, uiteindelijk zijn we overeengekomen dat ik het item wel zou verzenden, zonder betaling, dus als dank krijg ik een rode bol. 7 april had hij gezegd dat hij het geld had overgeschreven op de rekening. tot 12 april heb ik gewacht en toen hij mij bevestigde dat hij het snel zou betalen heb ik het opgezonden. Hij heeft inderdaad pas op 24 april betaald. met als dank een rode bol...
Compshop: al je interventies in dit draadje, doen mij en waarschijnlijk nog wel andere mensen alleen maar besluiten dat er meer nodig is dan "communicatie" alleen... er is ook nog zoiets als "geloofwaardigheid".
Je postings bulken van de contradicties... eerst doe je ons geloven dat je de 7e verzond en je feedback geeft aan dat je de 5e de betaling kreeg maar toch zou dit pas de 24e gebeurd zijn...
De tracking bewijst dat je helemaal niet de 7e maar de 12e verzond (en dit bevestig je hier ook)
En wees nu eerlijk... als een koper eerst beweert dat hij de 7e al betaald had en dit uiteindelijk niet het geval was, waarom zou je dan de 12e wel verzenden bij vage beloftes van de koper???
Sorry, "mee alle chinezen maar niet met den dezen" é?
PS: met dank aan siemenpoes die postte wat ik ook al gezien had maar niet wou uitbrengen, wetende dat je kritiek op mij als persoon wel weer zou oplaaien...
Nog 1 tip: als je iets wil posten zoals dit, zorg dan dat je ballonnetjes niet doorprikt kunnen worden...
Enne.. wat BPost betreft... ik kan je enkel maar stellen dat mijn ervaringen heel wat anders zijn dan wat jij beweert... zie daarvoor maar naar mijn feedbacks... 99% van de belgische kopers geeft feedback 2 dagen na de betaaldatum, buitenlandse verkopers doen dit binnen de 5 dagen, niet-EU-ers hebben daarvoor een week tot 2 weken nodig. BPost doet het dus helemaal niet zo slecht 😉