- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 01-06-2013 23:09
Awel, dan zal ik comp-shop eens een hart onder de riem steken. Ik heb daar onlangs met mijn kopersaccountje een item gekocht. Die bestelling werd helemaal volgens de regels van de kunst afgewerkt. Zowel communicatie, verpakking als verzendtijd was meer dan in orde.
Wat Bpost betreft. Ik weet dat je daar regelmatig klachten over leest en ik zou begot niet weten waar die van komen. Voor het merendeel van onze items bieden we gratis verzending (bubbelenvelop) of verzending via mini Bpack (betalend). Het gebeurt slechts uitzonderlijk dat er iemand voor een Bpack kiest. Ik ga dagelijks in de late namiddag naar de post. Telkens weer ben ik verbaasd hoe vaak het gebeurt dat ik vandaag iets post en daags nadien al een positieve feedback krijg.
Het aantal verloren verzendingen is verwaarloosbaar. Het aantal zendingen dat op 1 jaar verloren gaat kan ik op 1 hand tellen. Veel hangt wel af van hoe je uw items inpakt. Vroeger hadden we meer verloren verzendingen. Toen hebben we iets aan onze manier van verpakken veranderd en sindsdien komen 99,99% van onze zendingen aan.
Wat mij steeds verbaast is hoeveel verkopers het nalaten om een "return address" te vermelden. Het gebeurt niet vaak, maar af te komt er eens iets terug wegens onbestelbaar. Tja, als je dan je eigen adres niet vermeldt is dit natuurlijk een verloren zending.
Verzend inderdaad NOOIT vooraleer je betaling ontvangen hebt. Dat is om problemen vragen.
De gevaarlijkste periode van het jaar voor problemen met verzendingen is het groot verlof. Afgelopen zomer niet, maar alle jaren voordien hadden we opvallend meer verloren zendingen in die periode.