- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 06-06-2013 23:43
Nog niet zo lang op ebay, maar toch al ongeveer 60 aankopen gedaan, waarvan 75% in het buitenland (vooral Duitsland en het Verenigd Koninkrijk) en geen klagen over de verzendingen. Alleen dat het er somtijds nogal laks aan toe gaat op BruCargo.
Men mag ook niet vergeten dat het afhangt van welk sorteercentrum je pakje doorgestuurd wordt. Het vroeger ABX in Antwerpen deed bijvoorbeeld de vrachtwagen voor Brussel als laatste (die vertrok aan de Noorderplaats tussen 3 en 4 uur 's nachts) terwijl andere camions (Charleroi, Luik...) om middernacht en 01:00u vertrokken.
Ikzelf moet ook constateren dat verzendingen binnen België langer duren dan degene die vanuit het buitenland komen. Vooral DHL schijnt een vitèske méér te hebben dan de concurrentie: vanuit Bümmerskönten ergens tegen de vroegere Oost-Duitse grens op 16 uur via Keulen tot op BruCargo en een dag later op mijn trottoir -40 uur voor ne colis van 40kg: da's een uur de kilo...
Al durft het wel eens anders uitpakken ook: vanuit München binnen 20 uur op BruCargo, alwaar vervolgens blijkbaar een duchtig potje Kleuren-wiezen werd gepleegd zodat mijn pakse daar 36 uur is blijven liggen. Na die 36 uur was het vrijdagavond waardoor het pakje pas maandag op de middag werd aangeboden aan ondergetekende...
Maar ik klaag niet. Ik heb tijd. Tijd is trouwens dikwijls het énige wat ik nog heb na even bij ebay te zijn langs geweest...