- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 26-06-2013 09:48
Die prijs betaal ik ook, maar voor een contract 250-500 is het 4,76 euro, en voor een contract 50-250 is het 5,32 dacht ik...
Intussen zijn de voorwaarden wel gewijzigd en worden pakjes onder de 2 kg allemaal tegen dezelfde prijs gefactureerd. Enkel buitenland is per schijf van 250 gram.
Ik heb op een jaar tijd ook al 1500 van die Bpack Mini 1 beschreven, maar ik was dat beu hoor. Ik moest altijd zien dat ik er voldoende in voorraad heb, maar dat is niet altijd goed te voorspellen en je moet ze op voorhand betalen, terwijl een contract met facturen werkt met overschrijving. Voor die 0,50 cent heb ik nu de zekerheid dat de naam en het adres in de tracking zitten, met een beschrijfbaar label heb je enkel de stad of gemeente als info voor latere disputen.
Bovendien heb ik in mijn OpenCart een export tool die alle betaalde bestellingen exporteert naar een CSV file en dan heb ik van 1 tot wel 25 labels in drie klikken en tien seconden. Ik print ze af met een Dymo LabelWriter 4XL. Tsja, je moet even investeren en je hebt er jaren dagelijks gemak van!