Er is een verschil tussen "korting" geven op verzendingskosten en een "gecombineerde zending", zoals je zegt: "het hangt af van het gewicht" maar ook van het formaat. Wanneer ik bvb twee items koop, de kosten zijn 6.50€ tot 2kg per item maar als de twee samen minder dan 2kg wegen verlang ik wel dat de verkoper daar rekening mee houdt en mij slechts één keer kosten anrekend... d.i. "gecombineerde zending", komt het gewicht over 2kg, tja, dan zal ik iets meer moeten betalen. Dat zijn tarieven voor België, verzending naar het buitenland en zeker aangetekend is heel duur en daar heb je weinig speelruimte in tenzij je een contract met Bpost hebt.

Nu, om terug tot de kern van de zaak te komen, je kan proberen de koper te contacteren met de vraag alsnog zijn FB te wijzigingen, lukt dat niet kan je contact opnemen met Ebay en de zaak uitleggen... dat zou ik telefonisch doen, mijn ervaring daarmee heeft me geleerd dat dat het meest doeltreffende is om problemen op te lossen.

En ja... die slechte FB is idd onterecht maar je hebt nu eenmaal moeilijke mensen!