Verleden jaar is er bij mij bij Kiala één pakket zoekgeraakt, dat was een grote doos waar je niet kon overkijken en dat verliest men zomaar??? Als particulier sta je dan nergens, je kan enkel mailen en dan krijg je zo'n standaardantwoord waar je helemaal niks mee bent; na de derde mail heb ik een heel onvriendeleijke mail teruggestuurd met de nodige bedreigingen en plots kreeg ik wel een deftig antwoord. Toch zijn ze erin geslaagd me aan het lijntje te houden met onder meer een klachtenformulier dat 1) niet online in te vullen was en 2) niet uit te printen viel want als je het wilde uitprinten kreeg je enkel een leeg blad met hun logo op!

Ik vind ook dat ze er daar bij Kiala in geval van verlies (????) nogal licht overgaan... vertel mij niet dat ze bij Kiala niet weten welke chauffeur dit of dat pakket meeneemt, m.a.w. een intern onderzoek gebeurt gewoonweg niet: "pakket verloren" en daar mag je het mee doen en schadevergoeding.... nooit gezien!

Wil iemand dat ik verstuur met Kiala: goed, maar ik zeg er dan uitdrukkelijk bij: "op je eigen risico", doet Kiala het verloren, bij mij ni komen janken!