- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 04-12-2014 10:45
Die goedkope dienst van Bpost is nog vrij nieuw, best mogelijk dus dat nog veel postbedienden het niet kennen. Ik dacht ook dat je van die dienst geen gebruik kon maken op een postkantoor of -punt maar enkel via de PC. Hier vind je hem: https://parcel.bpost.be/nl
Het werkt ongeveer hetzelfde als bij Kiala, label aanmaken en afprinten en binnenbrengen op een kantoor of postpunt, betaling gebeurt ook online en nee, het werkt enkel in België.
Betreft Paypal: daar is idd al heel wat rond te doen geweest, ik aanvaard geen betalingen met Paypal, ik gebruik het enkel om te betalen voor buitenlandse bestellingen en zeer uitzonderlijk in eigen land. Soms lijkt het idd wel of Paypal een vrijgeleide is voor fraudeurs en bedriegers en sommigen maken daar handig gebruik van ook, vooral in het buitenland.
Je verzond per gewone post naar Italië, ik hoop voor jou dat het goed afloopt want laat nu net daar heel wat bedriegers tussen zitten, neem hier maar eens een paar draadjes door over dergelijke praktijken, het valt op dat er heel wat Italianen bij zijn.