Hier al maanden dezelfde problemen met die 10 euro.Ben verzamelaar van oude miniatuur modelmotoren en heb pech dat ze voornamelijk maar in de VS te vinden zijn.Bij elke zending dus 10 euro ook al is de waarde soms maar 35 USD waardoor deze 10 euro in verhouding een fiks bedrag is.Klacht indienen bij de post heeft weinig zin dus dan maar bij de ombudsdienst. Na de tweede klacht aldaar kreeg ik een telefoontje van een blijkbaar verveeld persoon, want ik mocht blij zijn dat ik maar zo weinig moest betalen. Blijkbaar is het zo dat wanneer men op korte tijd verschillende zendingen ontvangt men u inderdaad in het oog houd .Zo wist hij mij perfect te vertellen welke zendingen ik de laatste twee maand had gekregen ???
Het is echt niet meer prettig om via Ebay zaken aan te kopen, de kosten zijn veel te hoog in verhouding.Die persoon vertelde me ook om dan maar rekening te houden met deze kosten bij het bieden, maar ja dan ga je nooit een object winnen gezien je niet op kunt tegen bieders uit andere landen welke deze kosten niet hebben of veel minder moeten betalen.