Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 10-03-2010 19:04
klacht indienen bij de post wil zeggen dat je een formulier invult op een website en daarna een brief krijgt waarin staat dat als het item niet verzekerd was, dat de post dan niets doet. als de post een item opmerkt als beschadigd wordt het ook in een plastiek zakje gestoken met een 'sorry, kan gebeuren' op.
bij de beschadigingen die ik had stelde ik steeds fifty/fifty voor en we waren altijd akkoord dus beiden dezelfde halve pech.
als je als verkoper geen refund wil geven kan je het in je voorwaarden vermelden dat de klant zelf moet vragen om verzekerde verzending als het moet gedekt zijn. nadeel hiervan is dat je op de duur een hele lijst regels onder je veiling moet hangen en dat is ook geen systeem.
bij de beschadigingen die ik had stelde ik steeds fifty/fifty voor en we waren altijd akkoord dus beiden dezelfde halve pech.
als je als verkoper geen refund wil geven kan je het in je voorwaarden vermelden dat de klant zelf moet vragen om verzekerde verzending als het moet gedekt zijn. nadeel hiervan is dat je op de duur een hele lijst regels onder je veiling moet hangen en dat is ook geen systeem.