Verstuurd met DPD en beschadigd.
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 28-11-2009 17:12
Ik heb een pakje ontvangen vanuit Duitsland, verstuurd met DPD. De inhoud was beschadigd en is onbruikbaar. Ik heb betaald voor verzekerde verzending. Heb contact gehad met DPD België om dit te melden. Daar werd me verteld dat ik dat NIET kan melden, dat dat de verkoper moet doen omdat hij klant is met DPD en ik niet.
Maar de verkoper in Duitsland wil dat niet doen. Ik heb betaald voor verzekerde verzending en de verkoper heeft z'n geld onmiddelijk gehad ( via overschrijving gedaan )maar wil dat nu niet melden aan DPD. Voor hem is alles in orde, heeft tenslotte z'n geld en dat is voor de verkoper het belangrijkste. Hij moet het alleen maar melden bij DPD Duitsland, dat is alles en dat wil hij niet doen.
Weet er iemand wat ik daartegen kan doen en hoe ik dit kan oplossen.
Dank bij voorbaat
Maar de verkoper in Duitsland wil dat niet doen. Ik heb betaald voor verzekerde verzending en de verkoper heeft z'n geld onmiddelijk gehad ( via overschrijving gedaan )maar wil dat nu niet melden aan DPD. Voor hem is alles in orde, heeft tenslotte z'n geld en dat is voor de verkoper het belangrijkste. Hij moet het alleen maar melden bij DPD Duitsland, dat is alles en dat wil hij niet doen.
Weet er iemand wat ik daartegen kan doen en hoe ik dit kan oplossen.
Dank bij voorbaat