Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 06-09-2009 23:54
De machine werd geleverd door een koeriersbedrijf en zat verpakt in een extra grote doos met op de buitenkant de factuur gekleefd met de melding dat het een broodbakmachine was. Eenmaal dat je dan getekend hebt voor ontvangst kan je het artikel niet meer teruggeven met de koerier. Voor dat je het pakket geopend hebt zijn deze al weg. Op de post kan ik zeker niets gaan doen, enkel terugsturen op eigen kosten maar zeker niet gratis. Wettelijk gezien mag ik dit houden volgens jou, maar zo beslist paypal er niet over. Als ik het hou, ben ik mijn geld kwijt, wil ik mijn geld terug, dan moet ik de brievenbus op eigen kosten terug naar Duitsland (26 euro) sturen. Waar zit de logica, de verkoper maakt een fout en hem kost het geen cent. Hij heeft iets verkocht dat veel meer kost dan het artikel dat hij heeft verzonden. Als ik het terugstuur, is het voor hem een nuloperatie, dan moet hij me terugbetalen maar heeft hij ook zijn artikel terug. Wil ik mijn geld terug, moet ik de bus op eigen kosten terugzenden, voor mij dus nog eens extra kosten, buiten de kosten die ik al gemaakt heb omdat paypal bewijzen wilden.