Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 06-01-2010 16:53
Met die regelmatig weerkerende reacties over die verplichting tot het aanbieden van Paypal betalingen heb ik daar eens naar gezocht en op het eerste zicht zelfs niets van teruggevonden.
Ik stel mij dus serieuze vragen of er daarover een duidelijke informatie verstrekt wordt.
En als dan iemand bij zijn verkoopsaanbiedingen zou opnemen Paypal te ontvangen, is daar dan alles zo duidelijk wat de gevolgen daarvan zijn (inclusief kosten)? -----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)
"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
Ik stel mij dus serieuze vragen of er daarover een duidelijke informatie verstrekt wordt.
En als dan iemand bij zijn verkoopsaanbiedingen zou opnemen Paypal te ontvangen, is daar dan alles zo duidelijk wat de gevolgen daarvan zijn (inclusief kosten)? -----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)
-----