Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 04-07-2010 22:09
Net even de biedingsgeschiedenis erop nageslagen en ik zie dat hij/zij de prijs heeft opgedreven door telkens met (aangemaakte?) accounts tegen elkaar op te bieden. Is dit uberhaupt wel toegestaan? Het is ook duidelijk te zien aan de tijdstippen. Bv. om 12.30H 's nachts zijn er 5 biedingsn praktisch na elkaar gebeurd waarin de prijs wordt opgedreven en op het laatste gaat het van rond de 200 EUR Naar plotseling tegen bijna de 400 EUR.
Dom dat ik dit niet eerder heb opgemerkt allemaal maar dit wijst toch in elke richting naar een scam...? Er zijn trouwens een 5-tal personen die bieden waarvan 3 of 4 slechts minder dan 30 dagen lid zijn...?!
Is het trouwens toegestaan dat ik hier die overzichtslijst van de biedingen laat zien? (heb hem op printscreen) Dan kunnen jullie er ook eens een kijkje naar nemen en er mss beter aan uit.
Mvg
Dom dat ik dit niet eerder heb opgemerkt allemaal maar dit wijst toch in elke richting naar een scam...? Er zijn trouwens een 5-tal personen die bieden waarvan 3 of 4 slechts minder dan 30 dagen lid zijn...?!
Is het trouwens toegestaan dat ik hier die overzichtslijst van de biedingen laat zien? (heb hem op printscreen) Dan kunnen jullie er ook eens een kijkje naar nemen en er mss beter aan uit.
Mvg