KLANT VRAAGT UITSTEL BETALING????!!!!

goede morgend lieve Ebayers, 🙂

Graag hierover jullie advies aub : ik verkocht op 8 augustus ll een artikel aan een klant , na meermaals mailen wanneer ik nu eindelijk betaling mag ontvangen krijg ik van deze pas afgelopen maandag berichtje of deze pas mag betalen op 25/8????!! 😐

Help ik ben géén liefdadigheisinstelling en trouwens vermeld ik steeds correct 'betaling binnen 3 dagen na einde verkoop, geen bieders als u deze niet wilt respecteren',

Ik blijf correct en beleefd maar ik heb sterk de indruk dat de koper echt niet netjes is !! Hij of zij gaat er niet mee akkoord dat ik geen betaaluitstel wil geven en aldus  open ik de  16e een geschil, ik heb liever niet met zo een klant te maken en verkoop het artikel aan de eerstvolgende bieder die het artikel net niet won !! deze trasactie is per direct picco bello afgerond.

De wanbetaler stuurt me een zeer vervelende mail en zegt me dat hij het artikel net betaald heeft en dat ik dat totaal niet kan maken, hij betaalde voor geschil is gesloten en aldus gaat hij ervanuit dat hij ferm in zijn recht is en dat geeft hem het recht me fink uit te maken !!

Na ontvangst van zijn betaling zal het geld per direct nar zijn rekening gestorten worden want ik wil ECHT NIKS met deze persoon verder te maken hebben !!!

ik vertelde hem nogmaals, GEEN MOGELIJKHEID OM per direct TE BETALEN = ZEKER NIET BIEDEN OP EBAY!!!

Uiteraard zit de kans er flink in dat ik slechte feedback ga krijgen, waarom kan Ebay niks doen aan deze vervelende mensen?

groetjes

yannaicka