hallo opnieuw aan iedereen,

Ik durf van mezelf te zeggen dat ik toch een vrij genereus iemand ben, mijn vaste klanten weten perfect dat ik steeds ietsje extra in hun pakje stop, en ik behoud een superfijn contact met hen al gedurende jaren...

Inderdaad hanteer ik de betaalregels vrij stipt, maar mijn klanten weten dan ook dat hun pakjes steeds dezelfde dag worden verstuurd als de dag van ontvangst van hun betaling.

Ik krijg dan ook erg regelmatig mails met de vraag wanneer ik opnieuw spulletjes ga aanbieden van deze klantjes...

Ik vraag me af waarom je als verkoper in principe moet tolereren dat je koper zelf zijn regels opstelt?

Heb ikzelf eventjes niet de mogelijkheid iets per direct te betalen, no problem, dan blijf ik er met handjes af en zal ik er zeker niet op bieden, tijdverlies voor mezelf en de verkoper in kwestie vind ik.

Ik ga ervanuit dat iemand die het financiëel niet te breed heeft, toch maar niet gaat bieden op een hoger-segment kinderkleding artikel en dan maar bieden tot deze de hoogste bieder is en dan pas na meer dan week durft te zeggen dat hij of zij niet in de mogelijkheid is te betalen en pas later wilt betalen !!!!!!!???????waar gaat dit naartoe????

Opgelet : mocht  er één of meer van mijn vaste klanten met de vraag komen VOORALEER DEZE GAAT BIEDEN, of hij zijn of haar betaling ietsje mag verlaten dan zou ik er uiteraard begrip voor hebben, maar ik mag van geluk spreken dat mijn kopers steeds per direct betalen en liefst nog via Paypal !!!

Heb ik dan tot nu toe gewoon geluk gehad of is het gewoon het feit dat veel verkopers erg toegeeflijk zijn?

fijne avond verder aan jullie

jv