beste Yannaicka.

Indien je een "hobby" verkoper bent, dit wil zeggen, zo nu en dan eens wat sporadisch aanbieden, kan ik begrijpen dat verkopen met alles wat erbij hoort, de verschillende klanten, de manier waarop, wel eens vervelend kan zijn.

Maar .... euh .... tussen ons gezegd en gezwegen, als je al zoveel verkocht hebt (1632 feedbacks) zou je toch ondertussen een beetje ervaring moeten hebben hé!

Dan ben je, gezien je verkopen, op professioneel vlak bezig en is dit geen hobby niet meer.

Ik bedoel hiermee dat je je toch veel opener en begripvoller tegenover de klant zult moeten leren opstellen.  Als ik naar je verkopen kijk (wat iedereen kan zien trouwens) dan zal het toch niet op 10 euro komen een weekje voeger of later te ontvangen.

Ik bedoel het niet op U maar helaas zijn er veel "hobby" verkopers die het een beetje verzieken waardoor potentiële kopers steeds minder vertrouwen hebben in internetaankopen.   Ik noem het braaf "hobby" verkoper maar denk ik mezelf "zwartwerker". 

Gelukkig is er een soort feedback systeem.

(Zoals m'n buurvrouw, leeft van den dop en staat elke dag aan de kringwinkel om kledij te kopen om dan op internet te verkopen.  Ze heeft 1200 euro dopgeld en zegt zonder blozen 1500 euro extra per maand op ebay te verkopen.  Enfin, maar da's een ander verhaal.)