wat zou jij doen in mijn geval?
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 19-07-2010 17:14
2 weken kocht ik een lp vanuit Engeland, deze was beschreven als in zeer goede staat. Toen deze aankwam bleek het niet zo te zijn; kaft was langs de kanten volledig gescheurd en de plaat zelf was praktisch onspeelbaar (krassen en blijft hangen).
Toen ik de verkoper hieropaansprak, lachte hij me weg.
Daarop besloot ik een claim in te dienen via paypal. Ik werd in mijn gelijk gesteld en als ik de plaat terugstuur moet de koper mij terugbetalen.
Dit moet aangetekend gebeuren en zal me zo'n 12euro kosten, het totaal dat moet terugbetaald worden is zo'n 13£, dus..
Als ik de plaat gewoon opstuur en de verkoper zegt dat hij ze niet heeft aangekregen ( wat ik verwacht als ik dit doe) ben ik nog 6euro extra kwijt..
dus daarom mijn vraag: wat zou jij doen in mijn geval...
Toen ik de verkoper hieropaansprak, lachte hij me weg.
Daarop besloot ik een claim in te dienen via paypal. Ik werd in mijn gelijk gesteld en als ik de plaat terugstuur moet de koper mij terugbetalen.
Dit moet aangetekend gebeuren en zal me zo'n 12euro kosten, het totaal dat moet terugbetaald worden is zo'n 13£, dus..
Als ik de plaat gewoon opstuur en de verkoper zegt dat hij ze niet heeft aangekregen ( wat ik verwacht als ik dit doe) ben ik nog 6euro extra kwijt..
dus daarom mijn vraag: wat zou jij doen in mijn geval...