- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 07-06-2011 20:49
e-user, je geeft de tip om onmiddellijk het geld over te boeken maar dat helpt niet hoor.
zelfs als heb je geen geld op je paypalrekening, als iemand een claim indient dan zetten ze gewoon in negatief.
dat kom ik regelmatig tegen als iemand een claim start, meestal omdat ze ongeduldig zijn en na een week (vooral internationaal) hun goederen nog niet ontvangen hebben. Nadien sluiten ze dan de claim als ze het ontvangen hebben.
de betalingen aan ebay doe ik bvb ook automatisch met paypal en als daar geen geld ostaat word dat gewoon van m'n rekening gehaald.
Ik denk dat we over iets totaal anders spreken.
Ik veronderstel dat het bij jou gaat over een ontvangen betaling als verkoper terwijl het probleem juist ging over een betaling als koper die wél vereffend met beschikbare gelden op de paypalrekening (ontvangen van betalende kopers van diegene die zelf betaalde aan een verkoper)?
Als je Paypal rekening leeg is op het ogenblik dat je een verkoper betaalt dan wordt dit toch vereffend via je creditcard?
-- Bewerkt door e-user2 om 7 Jun 2011 20:49 CEST“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)
"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)