- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 12-12-2011 16:04
Of zoals ik heb meegemaakt...
Koper koopt 3 items op 3 verschillende dagen in 1 week tijd, betaald 3x via paypal... ik verzend de drie item in drie verschillende pakjes telkens de dag nadien...geeft mij een groene bol.. prima dus... maar uit de feedback van de sterren kan ik afleiden dat hij/zij mij driemaal een ZEER negatieve = 1 ster geeft voor verzending... ik begrijp niet waarom... maar hierdoor zijn we wel onze powerseller status kwijt X-(
Ik was vandaag in het sorteercentrum en... u raad het al....ze zijn nu al bijna een week achter inzake het sorteren van de post...die kerst- en nieuwjaarskaartje he...mevrouw...we zitten met 3 zieken en hebben problemen met de automatische sorteermachine...kijk eens daar staan 25 nog te sorteren manden vol met post, ge moogt uw pakjes daar achteraan zetten...eerst die 25 manden weggewerken voordat we uw pakjes gaan verzenden...
Maar die pakjes zijn taxipost pakjes 24 uur...oei... 24 uur...'t ja dat zal dan iets langer duren he...we hebben maar twee handen...
Voila dat is onze Bpost....
Ik heb nog een voorbeeld op 8 december bestel ik postzegels via e-post...tot vandaag heb ik deze nog steeds niet...
Ik bedoel... je mag nog zo je best doen om alles zo snel als mogelijk op te zenden...Bpost is hier een vertragende factor... helaas de komende maand een zeer vertragende factor.
D.