- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 13-12-2011 17:41
Wel... VB
Gisteren meld koper dat hij een verzending nog niet ontvangen heeft...ik kijk het na en is verzonden op 29/11... als commerciele tussenkomst stuur ik een andere zending op zodat hij alsnog het item kan ontvangen... wat krijg ik als antwoord... ik citeer
Beste comp-shop,
U stelt mij eerst de vraag of mijn adres klopt en nog voor ik u dat bevestig stuurt u mij een ander op?! Klinkt een beetje onprofessioneel, niet?
Als het kabeltje met de belgische post zou verzonden zijn geweest had ik dat normaal binnen de 2 max 3 dagen moeten ontvangen, dus dit moet verloren zijn geraakt.
graag zou ik mijn geld terugvorderen en het heeft absoluut geen nut om gouw nog een op te sturen want ik kan het niet meer gebruiken.
Ben ik nu een slechte verkoper??? Vergeet niet dat koper pas meld dat hij na 10 dagen nog niks ontvangen heeft...in zijn antwoord zie je dat hij/zij weet dat dit op 3 dagen kan... waarom reageerde koper NIET vroeger!!
Dit word dus weer een negatieve... maar = dit mijn fout?
Dus ik kan nu al zeggen dat koper zijn geld terugheeft (via paypal dus) en gratis de goederen zal ontvangen....zal hij zo eerlijk zijn om dit alsnog te melden... ik betwijfel het...