Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 24-09-2009 14:24
Het allerliefste wil ik dat de veiling zou doorgaan. Maar als dat niet kan, doet Ebay niet wat het mij beloofd. Ebay wil zich onderscheiden van sites zoals tweedehands en marktplaats, door een veilig platform te zijn met bindende handelsovereenkomsten. Maar blijkbaar schort daar toch nog één en ander aan.
Wij hebben blijkbaar een heel andere visie op het online handelen via Ebay. Jij gaat er vanuit dat het niet kan zoals het moet, dus dat het maar moet zoals het kan. Ik ben van mening dat er veranderingen moeten komen, zodat het kan zoals het moet. Natuurlijk wil ik in de eerste plaats die veiling laten doorgaan. Maar ik wil ook een probleem aan de kaak stellen dat blijkbaar wel vaker voorkomt, zonder dat daar echte maatregelen tegen genomen worden.
Wij hebben blijkbaar een heel andere visie op het online handelen via Ebay. Jij gaat er vanuit dat het niet kan zoals het moet, dus dat het maar moet zoals het kan. Ik ben van mening dat er veranderingen moeten komen, zodat het kan zoals het moet. Natuurlijk wil ik in de eerste plaats die veiling laten doorgaan. Maar ik wil ook een probleem aan de kaak stellen dat blijkbaar wel vaker voorkomt, zonder dat daar echte maatregelen tegen genomen worden.