Dat is het probleem. De paypalbetaling werd niet geaccepteerd, de verkoper aanvaardde de betaling niet. Dit is te herkennen aan het eeuwige zandlopertje dat je in "mijn ebay" bij de betalingen ziet staan.

Ebay verplicht de verkopers tegenwoordig om Paypal te gebruiken, maar slechts een fractie ervan aanvaardt het effectief. Het is dus eigenlijk één grote farçe.
De verkoper mag feitelijk de betaling niet weigeren, maar als je elke verkoper dient aan te geven aan eBay, ben je énerzijds gewoon tijd aan het vergooien en anderzijds- als eBay zou reageren én vakkundig zou handelen- zouden een groot deel van de verkopers tegen een waarschuwing al dan niet een schorsing lopen.

Ik heb het beleefd voorgelegd aan de verkoper. Zijn eerste reactie boezemde mij al niet teveel vertrouwen in om zelfs de koop af te ronden.
De prijs was mijn maximumbod én dus zeer goed over nagedacht en ik zou geen probleem hebben gehad moest deze verkoopprijs bereikt zijn geweest in een bid war met verschillende bieders, maar met wat ik hier zie?

Best nog even wachten voordat ik het geld overschrijf...