Krijg sinds vandaag bij iedere verkoop telkens wanneer ik de
bestellingsgegevens wil versturen of nachecken de volgende mededeling
"Voer een verificatiecode in om door te gaan", erg vervelend en
tijdrovend, heeft daar nog iemand last van ?
Toch wel hoor, je kan de geschillen automatisch laten openen door ebay,
je kan zelf beslissen na hoeveel dagen ebay dat voor jou moet doen, het
is wel degelijk een optie en is dus zeker niet standaard van kracht of
zo.
Het ligt aan de verkoper zelf of hij beslist om geschillen automatisch
af te handelen of niet. Ebay geeft gewoon de keuze en blijkbaar heeft uw
verkoper ervoor gekozen om dit zelf door ebay automatisch te laten
afhandelen. Zelf kies ik niet voor deze...
Akkoord, maar je moet het toaatlplaatje bekijken als je wil berekenen of
het nieuwe systeem duurder is of niet en dan spelen de aanbiedingskosten
enz.. natuurlijk ook een rol. In mijn geval en indien ik overschakel van
Topwinkel Plus naar Topwinkel g...
Wil je echter meer weten over deze beveiligingsgegevens en klik je op de
link dan krijg je onderstaande pagina te zien, "Deze pagina kan niet
worden weergegeven"
Volgens de mededeling bij ebay zou dit "van tijd tot tijd" gevraagd
worden, maar krijg dit bericht nu om de haverklap bij iedere poging tot
nazicht van één der welke gegevens: Voer een verificatiecode in om door
te gaan Opdat eBay een veilige handels...