annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

pakje terug aangekregen

quincy4039
Community-lid

Hallo, op 28-04-12 verstuur ik een pakje naar de koper, die netjes op tijd betaald.

Maandag, 21-05-12, belt de postbode en geeft me het pakje terug, pakje niet afgehaald door de koper...

 

Heb de koper al meermaals een mail gestuurd, telefonisch proberen te bereiken, tracknr doorgestuurd,( dan kan ze zien dat het wel degelijk verstuurd is geweest) maar krijg nergens antwoord.

Heb mail gestuurd dat zij extra 6,20 euro verzendkost moet betalen, zodat ik het pakje terug kan opsturen...

 

Wat gebeurt er als: de koper deze 6,20 euro niet wil betalen, of wat gebeurt er als de koper niets van zich laat horen??

Stel dat ik negatieve feedback hiervoor krijg, terwijl het pakje hier gewoon terug is aangekomen?

 

Graag jullie antwoord aub, met dank,

 

quincy4039

Hele onderwerp weergeven

Als je geen bericht krijgt van de koper dat je het pakje een 2de keer moet versturen, kan je best de betaling van het object terugsturen, de verzendkosten zou ik houden, alleen het object terug betalen. Als je dan negatieve feedback krijgt kan je een geschil wegens niet-betaling openen, bij het sluiten van het geschil verdwijnt de feedback.

Een vraag stellen