annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Betalen via overschrijving

Hoi,

Als ik een object wil betalen via overschrijving maar er is nergens geen rekeningnummer van de verkoper vermeld in zijn gegevens kan ik dat rekeningnummer dan enkel verkrijgen door een e-mail naar die verkoper te versturen??

Hartelijk dank,

Kimme1975
Bericht 1 van 12
laatste antwoord
11 ANTWOORDEN 11

Betalen via overschrijving

Vooropgesteld dat betaling door overschrijving door verkoper wordt aanvaard, krijg je dat rekeningnummer quasi automatisch na het winnen van de veiling of na het aanklikken van Nu Kopen.
Bij sommige verkopers zit dat in de automatisch verzonden "bevestigingsmail", andere zullen je een apart mailtje sturen.
Maar als dit -om één of andere reden- bij jouw verkoper niet het geval zou zijn , kan je het altijd nog vragen, natuurlijk bv. via Vraag het de Verkoper op de pagina van de aanbieding.


If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)



If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)
Bericht 2 van 12
laatste antwoord

Betalen via overschrijving

huwitte
Community-lid
Objectnummer: 200333834028
Lijkt mij een risico aankoop:
- Verkoper heeft de laatste 12 maanden niets verkocht en heeft 7 feedback als verkoper
- Biedt nu ineens nieuwe PS3 Consoles aan, beschikbaar aantal 40 stuks, Nu Kopen aan de helft van de normale prijs
- Geen kopersbescherming

Ze verkopen als zoete broodjes, de eerste dag van de aanbieding zijn er al een tiental verkocht.

Ik veronderstel dat de verkoper zijn bankrekeningnummer nog zal doormailen vanuit zijn/haar hotmail adres.



Bericht 3 van 12
laatste antwoord

Betalen via overschrijving

Hallo,

Je hebt inderdaad gelijk!! Ik kreeg net een mail met de bankgegevens en dit lijkt oplichting.

Ik ga allezins niets betalen, wat kan ik best doen volgens jou?

Hieronder de mail die ik mocht ontvangen van de verkoper:

Dear friend
thanks for your purchase on ebay. you want to buy this item Console Playstation 3 - 40 Go, you need to pay total: 150EUR to have it;
I can accept payment by bank transfer;
=======================================================
1. this is the bank account of our company:
Bank's name:BANK OF CHINA BEIJING BRANCH
Bank's address: NO.8 YaBaoLu,ChaoYang District BeiJing China
my name: Hui Zhang ;
my address: NO.128 HuaWeiNanLi Road, ChaoYang, BeiJing China;
A/C No:(IBAN): 4320105-0188-045441-1;
SWIFT CODE: BKCHCNBJ110 ;
BIC: BKCHCNBJ110 ;
postcode: 100021 ;
======================================================
after making sure your payment , I can send the item to you by EMS at once, and give you the tracking number help you to find your item on time , that you can receive your item in 4-7days. if you have some question, you can contact me 。
at last you can send your name ,address, postcode; telephone number to me now, I need them to validate and send your item .
Have a nice day; thanks
Bericht 4 van 12
laatste antwoord

Betalen via overschrijving

huwitte
Community-lid
Zie
http://forums-benl.ebay.be/thread.jspa?messageID=600324012&forumID=33#600324012



Bericht 5 van 12
laatste antwoord

Betalen via overschrijving

birgen11
Community-lid
Beste leden,

Graag had ik u hulp:
namelijk ik heb reeds in de maand april een gsm HTC gekocht. De verkoper melde mij dat deze gsm zich in Belgie bevond uiteindelijk heb ik het geld gestort naar een rekening in China waar de persoon woont. Tevens zoals afgesproken heb ik de gsm betaalt via een bankoverschrijving. Nu blijkt dat de gsm zich toch in China bevind nu wil hij dat ik 60euro betaal voor de douane wat niet afgesproken is, hij vroeg mij dit ook om op zijn bankrekening te storten. Maar hoe krijg ik zekerheid dat ik de gsm wel krijg? hij kan mij vragen zoveel hij wil ik wil gewoon die gsm of mijn geld terug maar dat weigert hij. Hoe kan ik dit probleem oplossen? Hoe betrek ik ebay hierbij uiteindelijk met bankkosten en dat nu de douanekosten betaal ik de gsm 100euro meer dan ik geboden heb. Kan iemand mij helpen dit mee op te lossen? aub.

De persoon die al een maand wacht op zijn GSM
Bericht 6 van 12
laatste antwoord

Betalen via overschrijving

huwitte
Community-lid
#5
Niet nog meer betalen, dit is een scam.
Betaald met overschrijving, ik vrees ervoor dat u geen object gaat zien en uw geld gaat kwijt zijn
http://forums-benl.ebay.be//thread.jspa?messageID=600299800&forumID=3003



Bericht 7 van 12
laatste antwoord

Betalen via overschrijving

lile-2006
Community-lid
ik kan ook geen rekeningsnummer vinden voor te betalen via overschrijving, heb gisteren gewonnen tondeuse braun
nr.280444024297 van rougeetnoir59 ,heb email gestuurd
voor rekeningsnr. maar krijg niets terug ? help !!!
dank u
lile-2006
Bericht 8 van 12
laatste antwoord

Betalen via overschrijving

lile-2006
Community-lid
ik kan ook geen rekeningsnummer vinden voor te betalen via overschrijving, heb gisteren gewonnen tondeuse braun
nr.280444024297 van rougeetnoir59 ,heb email gestuurd
voor rekeningsnr. maar krijg niets terug ? help !!!
dank u
lile-2006
Bericht 9 van 12
laatste antwoord

Betalen via overschrijving

Nog eens proberen, de e-mails via eBay komen niet altijd aan.

m.


m.
Bericht 10 van 12
laatste antwoord