annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

FAQ: GELIEVE DIT TE LEZEN ALVORENS UW VRAAG TE STELLEN

euronotesdotbe
Community-lid
Beste

Voor twee van de meest gestelde vragen die ik krijg, heb ik hieronder de oplossing. Gelieve eerst die oplossing even door te nemen alvorens uw vraag te stellen.

1) Hoe verifieer ik mijn Paypalaccount, en koppel ik mijn Paypalaccount aan mijn eBay-account?

Ik heb hiervoor een stappenplan samengesteld, met bijhorende screenshots. Dit stappenplan kunt u hier terugvinden.
Bijkomende informatie kunt u ook terugvinden op
de eBay helppagina's



2) Wat moet ik doen als ik mijn object niet ontvangen heb? Ik geniet van de kopersbescherming van Paypal.

Alle te volgen stappen, en de regeling voor kopersbescherming, kunt u terugvinden
op deze eBay helppagina



Als u na het doorlopen van deze antwoorden nog vragen zou hebben omtrent deze of andere Paypal-onderwerpen, mag u mij natuurlijk altijd contacteren.

Met vriendelijke groeten
Mathieu


Bericht 1 van 26
laatste antwoord
25 ANTWOORDEN 25

FAQ: GELIEVE DIT TE LEZEN ALVORENS UW VRAAG TE STELLEN

frankchiangmai
Community-lid
We zijn ondertussen een hele poos verder (zie mijn mail van 25-11). Kopers blijven betalen met paypal (ik kan dat niet uitvinken), paypal heeft nog altijd geen actie ondernomen, en mijn rekening blijft om onduidelijke reden gelimiteerd. Met andere woorden, ze zitten op mijn geld en zitten daar goed. Ik kan er niet aan, kan niets doen om dat te verhinderen, en krijg zelfs niet het plezier van een duidelijk antwoord wat ze nog nodig hebben en - indien niets - waarom ze de limitering niet opheffen. Het zou leuk zijn als wij ook es sterretjes zouden kunnen zetten bij het beheer van paypal.
Bericht 11 van 26
laatste antwoord

FAQ: GELIEVE DIT TE LEZEN ALVORENS UW VRAAG TE STELLEN

ivosimons
Community-lid
Ik heb een betaling gedaan via Paypal,maar nu laat de verkoper mij weten dat hij niet op Paypal ingeschreven is.Ik heb bijgevolg die betaling op Paypal geannuleerd en toch is het bedrag van mijn creditcard afgegaan.
Bericht 12 van 26
laatste antwoord

FAQ: GELIEVE DIT TE LEZEN ALVORENS UW VRAAG TE STELLEN

joaquin-antique
Community-lid
Dat wordt er later weer bijgeschreven. Geen paniek. :-)





Nemo me cohabitat inpuntem


Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 13 van 26
laatste antwoord

FAQ: GELIEVE DIT TE LEZEN ALVORENS UW VRAAG TE STELLEN

gothicliam
Community-lid
ik wil items verkopen op ebay en heb een pay pal rekening geopend voor de betaling naar ebay zelf maar is telkens met creditkaart en dat heb ik niet is met mijn gewone rekening. Kan iemand mij helpen hoe ik dit nu verder moet doen. mvg
Bericht 14 van 26
laatste antwoord

FAQ: GELIEVE DIT TE LEZEN ALVORENS UW VRAAG TE STELLEN

huwitte
Community-lid
Om een verkopersaccount aan te maken zonder creditcard, zie:

Verkopersaccount aanmaken zonder CC met feedback < 50
http://forums-benl.ebay.be/thread.jspa?threadID=600010569&tstart=0&mod=1264938589572



Bericht 15 van 26
laatste antwoord

FAQ: GELIEVE DIT TE LEZEN ALVORENS UW VRAAG TE STELLEN

serafinus2000
Community-lid
Mij hoor je nie klagen over PayPal. Reeds drie keer had ik het geluk mijn aankoop te hebben terugbetaald gekregen. Niet enkel aankopen via E-bay die ik nooit ontvangen had, tien dagen na de claim is alles geregeld.
Bericht 16 van 26
laatste antwoord

FAQ: GELIEVE DIT TE LEZEN ALVORENS UW VRAAG TE STELLEN

Niet enkel aankopen via E-bay die ik nooit ontvangen had

Hoezo ???





Bericht 17 van 26
laatste antwoord

FAQ: GELIEVE DIT TE LEZEN ALVORENS UW VRAAG TE STELLEN

hallo bekijk claim pp-923 965 806 en oordeel ik begrijp dat je in de hand waar je eten van krijgt niet in kan bijten maar mens blijft mens .....pay-pal is big brother maar door zijn eigen grootheidswaanzin komt hij wel ten val zoals alle tirannen .bekijk de geschiedenis!!!!

mvg canaria-marlin1 vroeger canary-marlin fb 1548 100%

BORN TO FISH
FORCED TO WORK
Bericht 18 van 26
laatste antwoord

FAQ: GELIEVE DIT TE LEZEN ALVORENS UW VRAAG TE STELLEN

Hoy, ik ben momenteel ingeschreven op paypal om betalingen te kunnen ontvangen van mijn kopers op ebay
nu heb ik daar zo veel problemen mee dat ik deze link wil beeindigen = dus geen paypal meer verbonden met ebay !!
kan iemand mij helpen deze link te doorbreken? ik vind dit niet onmiddellijk terug op deze 2 sites;
bedankt
rudy
Bericht 19 van 26
laatste antwoord

FAQ: GELIEVE DIT TE LEZEN ALVORENS UW VRAAG TE STELLEN

huwitte
Community-lid
#18

1. Ga naar Mijn eBay. Je moet mogelijk opnieuw inloggen.
2. Klik in de linkerkolom in het gedeelte Mijn account op de link Sitevoorkeuren.
3. Klik op Weergeven naast Betaling van kopers in het gedeelte Verkoopvoorkeuren.
4. Klik op Bewerken. Je moet mogelijk opnieuw inloggen.
5. Vink de optie 'Laat kopers weten dat ik de voorkeur geef aan PayPal-betalingen' uit in het gedeelte PayPal-voorkeuren.
6. Klik onderaan de pagina op Verzenden.

Op het formulier Verkoop je object van eBay of in Turbolister moet je PayPal als betalingsmethode uitvinken.


U kunt de koppeling tussen eBay en PayPal laten voor het geval u met dit account aankopen doet die u met PayPal betaalt. Indien uw eBay-account niet aan uw PayPal-rekening gekoppeld is, is het moeilijker om objecten te kopen van verkopers die alleen betalingen aanvaarden met een bevestigde PayPal-rekening, wat bij buitenlandse verkopers wel voorkomt. Als u deze toch wil verbreken kan u dit doen door in “Mijn eBay” onder “Account > PayPal account” op “Koppeling met PayPal-rekening verwijderen” te klikken.



Bericht 20 van 26
laatste antwoord