annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe kan ik dit vermijden?

een koper kocht een CD'tje van mij. Hoewel er duidelijk in mijn advertentie stond dat wanneer er met paypal wordt betaald, ik enkel aangetekend verstuur, wil die koper nu wel met paypal betalen maar niet betalen voor aangetekend sturen.

Ik heb hem uitgelegd dat hij ook kan betalen met een overschrijving, maar daar wordt niet op gereageerd.

Blijkbaar hebben Nederlanders nog nooit van IBAN gehoord en gaat het in 2010 leiden tot grote chaos in dat land, aangezien vanaf dan de binnenlandse nummers gaan verdwijnen en zelfs binnenlandse betaling met iban moeten gedaan worden.
Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

Hoe kan ik dit vermijden?

en ja hoor, meteen een negatieve feedback gekregen... Komaan zeg, dit is toch onzin. Ik volg de regels op, een verkoper die niet kan lezen geeft mijn negatief
Bericht 2 van 6
laatste antwoord

Hoe kan ik dit vermijden?

joaquin-antique
Community-lid
Tsss... Nederlanders X-(





Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 3 van 6
laatste antwoord

Hoe kan ik dit vermijden?

Het is niet zo dat ik iets tegen Nederlanders heb, maar als er 10 nederlanders iets bij mij kopen, zijn het er toch wel 8 die raar beginnen doen als je het over iban hebt.
Bericht 4 van 6
laatste antwoord

Hoe kan ik dit vermijden?

e-user2
Community-lid
Het is dan ook in Nederland dat ze om betalingen te kunnen verrichten naar bankrekenignen in andere Europese landen dat sommigen daar een speciale 'kaart' dienen voor aan te vragen.

Zelfs al zou deze kaart ondertussen niet meer nodig zijn dan nog blijft dit in het geheugen zitten van die Nederlanders dat ze voor bankoverschrijvingen buiten hun eigen land riskeren extra werk (= miserie) op te lopen. -----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
-----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
Bericht 5 van 6
laatste antwoord

Hoe kan ik dit vermijden?

Het is dan ook in Nederland dat ze om betalingen te kunnen verrichten naar bankrekenignen in andere Europese landen dat sommigen daar een speciale 'kaart' dienen voor aan te vragen.

Zelfs al zou deze kaart ondertussen niet meer nodig zijn dan nog blijft dit in het geheugen zitten van die Nederlanders dat ze voor bankoverschrijvingen buiten hun eigen land riskeren extra werk (= miserie) op te lopen.


akkoord, maar dit is al jaren niet meer het geval. vanaf 2010 zal trouwens elke betaling in iban moeten gebeuren, zowel binnen- als buitenlandse. En dan meteen een negatieve feedback geven is er toch ook over.
Bericht 6 van 6
laatste antwoord