annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kan betaling niet afronden

Hallo,
Heb een object aangekocht met hoogste bod.

Wil nu mijn betaling afronden, maar kom niet verder dan het eerste venster. Krijg daar de vermelding "Voer de gegevens in de gemarkeerde velden in•Telefoonnummer - De waarde in het veld Telefoonnummer is te lang".

Hier staan mijn eigen gegevens vermeld maar veld telefoonnummer is nog leeg met vermelding "Waarde in het veld telefoonnummer is te lang". Heb al op verschillende manieren mijn telefoonnummer ingevoerd met en zonder landnummer, maar blijf deze foutmelding houden.

Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

Gr. Albert
Bericht 1 van 22
laatste antwoord
21 ANTWOORDEN 21

Hello
Heb sinds kort een paypal account
krijg betalingen vanuit het buitenland ,zonder probleem op mijn account.
Heb twee betaling in Belgie ,moet de betaling innen maar daar loopt het mis ,moet al mijn gegevens terug invullen
zonder resultaat.

betaling vanuit us.greece+noorwegen geen probleem
Een transactie in Belgie is onmogelijk een ware ramp
wat moet ik doen om mijn centen op mijn account te krijgen
mvg
oswald
Bericht 11 van 22
laatste antwoord

Hallo,

Hier nogmaals hetzelfde probleem.
Ik wens de betaling af te ronden maar het telefoonnummer is "te lang" waardoor ik inderdaad niet tot in het tweede venster met de betalingsgegevens raak.
Dan wou ik deze aankoop eens snel snel afronden en stuit je op zoiets stom...

Groeten
Bericht 12 van 22
laatste antwoord

Hey, effe deze draad nieuw leven inblazen. ik heb hetzelfde probleem, •Telefoonnummer - De waarde in het veld Telefoonnummer is te lang.

Hoe los je dit op?
Bericht 13 van 22
laatste antwoord

Ik kamp ook al een tijdje met dit probleem. Ik heb eens via ebay van een ander land proberen te betalen, maar daar krijg ik ook deze fout. Is er niemand van Ebay die dit mee opvolgt? Dit is al zeer lang aan de gang en zorgt voor veel verveling bij zowel kopers als verkopers.

Bericht 14 van 22
laatste antwoord

Hoe voeren jullie eigenlijk het nummer in???

Misschien helpt het al om dit te weten om zodoende tot een alternatief antwoord te komen?

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 15 van 22
laatste antwoord

Heb net hetzelfde probleem. Heb al alles geprobeerd.
Zoals
03313XXXX
313XXXX
(03)313XXXX

en alle suggesties die hier gedaan zijn en op de engelse versie van deze discussie.
Zelfs niets invullen of slechts één getal helpt niet.

Leest niemand van e-bay mee ?????? Kan iemand officieel antwoorden ?

stef.

Om zot van te worden ; wil snel betalen zodat ik het zeker ontvang voor sinterklaas...

-- Bewerkt door martijn@ebay.com om 15 Nov 2010 11:19 CET
Bericht 16 van 22
laatste antwoord

Overigens ; heb al vaak via e-bay gekocht en via paypall betaald... is al altijd vlot gelukt...

stef.

Bericht 17 van 22
laatste antwoord

Heb daar ook al 2x last met gehad, was opgelost nadat ik wat dubbele verzendadressen uit mijn account gewist had

Bericht 18 van 22
laatste antwoord

hoi, niet enkel met e-bay ook ander online shops kan ik niet meer betalen met paypall. Krijg telkens de vraag om een creditkaart toe te voegen. Doe ik dit dan krijg ik de bevestiging dat de kaart reeds gekoppeld is aan de mijn paypall account.

Bericht 19 van 22
laatste antwoord

hoi, niet enkel met e-bay ook ander online shops kan ik niet meer betalen met paypall. Krijg telkens de vraag om een creditkaart toe te voegen. Doe ik dit dan krijg ik de bevestiging dat de kaart reeds gekoppeld is aan de mijn paypall account.

Heb je hier ondertussen een oplossing voor gevonden. Ik heb momenteel net hetzelfde probleem.

Bericht 20 van 22
laatste antwoord