annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kan ik paypal betalingen weigeren...

voor belgische kopers. Ik wil dit enkel gebruiken voor internationale bieders. Waar vind ik hier de regels voor
Wolfmann_be
Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Kan ik paypal betalingen weigeren...

huwitte
Community-lid
Als u PayPal aanbiedt in uw aanbiedingen moet u deze betalingsmethode aanvaarden van al uw kopers, ook bij kopers uit België.



Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Kan ik paypal betalingen weigeren...

huwitte
Community-lid
Kopers misleiden of ontmoedigen om bepaalde betalingsmethoden te gebruiken

Verkopers die aangeven in hun aanbieding welke betalingsmethoden ze aanvaarden, moeten kopers op het moment van de betaling al deze betalingsmethoden aanbieden en niet slechts een beperkt aantal. Verkopers mogen kopers niet ontmoedigen om bepaalde methoden te gebruiken.

Verkopers moeten dus steeds betalingen van kopers aanvaarden via betalingsmethoden die zij geselecteerd hebben in hun aanbieding in het gedeelte Betalingsgegevens. Ze mogen kopers geenszins ontraden deze betalingsmethoden te gebruiken, inclusief PayPal. Ze mogen kopers geenszins afraden deze betalingsmethoden te gebruiken.

Dit beleid is van toepassing op de inhoud van aanbiedingen en op alle communicatie tussen verkopers en kopers.


http://pages.benl.ebay.be/help/policies/accepted-payments-policy.html



Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Kan ik paypal betalingen weigeren...

Thanks
Nu weten we iets meer....
Bericht 4 van 5
laatste antwoord

Kan ik paypal betalingen weigeren...

huwitte
Community-lid
Nu, dit gezegd zijnde, als men het aantal aanbiedingen op eBay.be zoekt die enerzijds PayPal aanbieden (dikwijls omdat ze niet anders kunnen) en anderzijds in de beschrijving “geen PayPal” vermelden, komt men op dit ogenblik tot meer dan 20 000 aanbiedingen. Dat is een behoorlijk percentage van de aanbiedingen op eBay.be. Het overgrote deel van deze aanbiedingen zijn afkomstig van Nederlanders, zo wie zei daar weer dat Belgen foefelaars zijn in vergelijking met onze buurlanden.

eBay voert blijkbaar geen actief beleid om deze te verwijderen, echter als er problemen zijn met de koper omwille van deze tegenstrijdigheid krijgt de koper altijd gelijk zo te zien.

24.788 resultaten gevonden voor "geen paypal" in beschrijving van "Objecten aangeboden met PayPal".
Zoekopdracht:
Zoekopdracht "Objecten aangeboden met PayPal" met "geen paypal" in beschrijving



Bericht 5 van 5
laatste antwoord