annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Markering verdwenen, wat is er aan de hand?

Iemand dit ooit meegemaakt?

Op 8 nov koop ik een object met "nu kopen" en nog dezelfde dag wordt het verschuldigd bedrag gestort op de rekening van de verkoper, ik markeer het object als "Betaald  op 2011-11-08".

Gisterenmorgen (10 nov) vond ik een mail van Ebay... "herinnering voor een onbetaald object"?

Na één dag een betaal herinnering krijgen vond ik wxel een beetje vreemd, maar uiteindelijk blijkt dat die markering alszijnde "betaald" verdwenen is en het object als "onbetaald " staat gemarkeerd, de avond ervoor stond dat Blauwe €-teken anders nog steeds in het blauw.

Mail gestuurd naar zowel Ebay als de verkoper, maar nog geen reactie, terwijl die verkoper dat geld allang op zijn rekening heeft staan.

Iedereen begrijpt toch wel dat ik hier geen twee keer ga betalen, dus ja, hoe moet dit nu verder?

Bericht 1 van 13
laatste antwoord
12 ANTWOORDEN 12

Jups... verkoper heeft het item als onbetaald aangeduid... kan dus allemaal...

Je zal wel een claim wegens onbetaald ontvangen...

Bericht 2 van 13
laatste antwoord

Haja? hoeveel kopers heb jij die een halfuur na de aankoop het geld storten? Een geschil wegens onbetaald object... hij moet dat niet riskeren, verkoper woont niet ver van mij dus dat zou wel eens heel naar kunnen wezen!

Ik ben een brave mens maar drijf me niet tot het uiterste!

Bericht 3 van 13
laatste antwoord

Heb je dat soms met PAY PAL betaald?

Dan kan de verkoper het bedrag terugstorten ,en is dat teken in het blauw verdwenen.

Dan staat dat terug op jouw rekening.

Bericht 4 van 13
laatste antwoord

Nee hoor Siemenspoes, per bankoverschrijving.

Kijk... ik betaal op 8 nov en markeer dus ook "betaling verzonden op 8 nov, de dag nadien op 9 nov win ik een ander object (bij een andere verkoper), ook dat wordt betaald dezelfde dag en vandaag heeft de verkoper gemarkeerd als "betaling ontvangen op 11 nov".. dus ja... wie speelt hier een spelletje?

Bericht 5 van 13
laatste antwoord

Kan van ebay uit een herinnering wegens onbetaald object op zulke korte termijn ?

Was het geen rappel van de verkoper ?

Dat krijg je als hij de betaalgegevens een tweede keer doorstuurt.

Bericht 6 van 13
laatste antwoord

Nee, de betaalgegevens van de verkoper stonden op zijn account, daarom dat ik zo vlug kon betalen, geen betaalgegevens gezien, maar een herinnering na één dag en dan die markering die zomaar verdwijnt???

Die betaal herinnering kwam wel degelijk vanEbay zelf.

Bericht 7 van 13
laatste antwoord

Vandaag antwoord gekregen van Ebay... inmiddels heeft verkoper het object gemarkeerd als "betaling ontvangen" en "verzonden", waarom die vorige markering van mij plots verdween is voor Ebay blijkbaar ook een raadsel!

Nu ja, eind goed, al goed, nu wachten op de postbode!

Bericht 8 van 13
laatste antwoord

Er gebeuren hier toch rare dingen... nu heb ik het alweer... aankoop gemarkeerd als "Betaling verzonden op 2011-11-30" en nu is het plots: "Betaling verzonden op 2011-12-02"... begint Ebay hier te flippen ofzo?

Bericht 9 van 13
laatste antwoord

Jeps, kon vandaag meer dan 3 uur niet inloggen.... kreeg steeds username en/of passwoord niet correct. Na 3 uren gaat alles terug normaal.... dacht al dat ik geschorst was...

Bericht 10 van 13
laatste antwoord