annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

PayPal rekening

hallo

 

 

kan iemand mij vertellen hoe een pay pal rekening werkt?

want de meeste buitenlandse verkopers willen enkel deze manier van betaling.

en geraak je ook weer gemakelijk af van deze rekening?

 

 

alvast bedankt

 

 

groeten

 

 

bianca

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

PayPal rekening

Veel buitenlandse verkopers vragen idd betaling via Pay-Pal... het is goedkoop tot gratis, snel en efficient, bovendien geniet de koper een zekere garantie (kopersbescherming).

Een rekening bij Pay-Pal openen is heel eenvoudig, ga naar de site van Pay-Pal, helemaal onderaan klik je op "open een gratis rekening" en volg de instructies... nadien kan je je kredietkaart of bankrekening aan die rekening koppelen, zo hoef je op je Pay-Pal rekening nooit geld te zetten.

Bij een betaling zal Pay-Pal automatisch het verschuldigde bedrag van je kredietkaart of rekening afhalen waar je nadien, vrijwel onmiddellijk, een melding van krijgt met een e-mail.

Ik gebruik al enkele jaren Pay-Pal voor aankopen in het buitenland en ik heb er nooit enig probleem mee gehad... indien je je Pay-Pal rekening wil opzeggen gaat dat net zo eenvoudig.

 

https://www.paypal.com/be/webapps/mpp/home

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

PayPal rekening

dank u wel voor de goede uitleg.

ik had mij ondertussen al een rekening geopend en er ook al dingen mee gekocht.

inderdaad zeer gemakkelijk.

toch bedankt voor de moeite.

nu weet ik tenmiste ook dat ik er gemakkelijk ook weer mee kan stoppen.

 

 

groeten

 

 

bianca

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

PayPal rekening

Let er wel op dat u elke keer als u een betaling in niet-euro doet zoals in USD of GBP of CAD enz, u de bron van betaling op creditcard zet en niet op bankrekening, u betaalt anders 2-4% teveel euro voor die valuta. PayPal rekent met een opslag om, laat de omrekening dan door de creditcard doen. Voorbeeld voor een betaling van 332 pond rekent de PayPal via de creditcard 416 en via bankrekening 431 euro.

Bericht 4 van 4
laatste antwoord