annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Uw rekeningtoegang is beperkt.

Man, man, man,... Ik probeer echt mijn best om niet te vloeken en om de CAPSLOCK niet te gebruiken...

Ik heb geld op mijn Paypal en Paypal heeft mijn rekening geblokeerd, blablabla... Ik kan dus het geld daarop niet meer gebruiken tenzij ik een paar onmogelijke punten oplos:

Bewijs van adres verstrekken [HEB IK NIET]

Desgewenst kunt u op andere manieren informatie verstrekken:

Uw bankrekening bevestigen [OPTIE WERKT NIET]
Locatie bevestigen [OPTIE WERKT NIET]
Bevestig uw creditcard [HEB IK NIET, WE WONEN IN BELGIË NIET VSA]

Paypallambik, waar bent u, mijn vriend.
Bericht 1 van 9
laatste antwoord
8 ANTWOORDEN 8

Helemaal niet onmogelijk hoor.
Een bewijs van adres kan u op eenvoudige vraag verkrijgen op uw gemeentehuis.

Photobucket

Photobucket

Bericht 2 van 9
laatste antwoord

Of met een telefoonrekening op naam of met een elektriciteitsrekening op naam of met een belasting formulier op naam en nog zo wat van die dingen.
Of bedoel je te zeggen dat je geen adres hebt?

U hoeft niet in de VSA te wonen om een creditcard te hebben hoor. Elke bank in België kan u er eentje verstrekken. :-)

Nemo me cohabitat inpuntem

Bericht 3 van 9
laatste antwoord

Nee, helaas ben ik niet diegene die de gasrekening betaald. En, jah, vragen ze om een bewijs MET rekeningnummer of gewoon een bewijs van woonst? Ik heb geprobeerd 2 documenten te sturen. Ik laat nog iets weten.
Bericht 4 van 9
laatste antwoord

De naam en het adres waarmee je bent ingeschreven met je PayPal account moeten hetzelfde zijn als waarnaar het betalingsbewijs van b.v. je GSM of je vaste telefoon of van je ADSL abonnement of je energie factuur zijn verstuurd. Ik weet zo gauw geen andere facturen te bedenken die je ook zou kunnen doorsturen. :-)

Bericht 5 van 9
laatste antwoord

Bestaat er dan totaal niets dat op jouw naam staat?

Betaal je zelf geen gemeente/provincie/gewestbelasting dat op jouw eigen naam staat (én waar je officiëel adres op vermeld staat).

Je kan op je gemeentebestuur anders nog een bewijs van woonst vragen waar vermeld staat op welk adres je woont - zo heb jij je naam + adres toch? -----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
-----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

Bericht 6 van 9
laatste antwoord

Attest van woonst kan je hier makkelijk opvragen:

http://formulierengenerator.antwerpen.be/main.aspx?nummer=10016 -----

-----

Bericht 7 van 9
laatste antwoord

Uhm, neen. Ik betaal geen ADSL, gas,... De toegang tot mijn Paypal account is ondertussen hersteld. Ik heb een document i.v.m. mijn belasting toegestuurd (rekeningnummer staat er op vermeld) en een extra document i.v.m. mijn woonplaats. Ik weet niet hoe deze laatste noemt, maar ik had hem een paar jaar geleden meegekregen bij mijn eID (aangezien op de eID's geen woonplaats staat vermeld).

Prettige feestdagen.
Bericht 8 van 9
laatste antwoord

Dat laatste document dat je (samen met je eID kaart) afgeleverd kreeg, dat heeft ook geen naam. Dat is gewoon een afdruk van je identiteitsgegevens zoals die op je eID staan. -----

-----

Bericht 9 van 9
laatste antwoord