annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wat moet ik doen na meerdere keren per mail gevraagd naar rekeningsnummer geen antwoord gekregen.

Na meerdere pogingen per mail voor het opvragen van totaal van factuur en ook het rekenings nummer kreeg ik tot op vandaag nog geen antwoord verveelend.

Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Wat moet ik doen na meerdere keren per mail gevraagd naar rekeningsnummer geen antwoord gekregen.

Je kan altijd contactgegevens opvragen en eens opbellen.

Misschien wou de verkoper niet verkopen voor die prijs ,in dat geval geef je maar een rode bol.

Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Wat moet ik doen na meerdere keren per mail gevraagd naar rekeningsnummer geen antwoord gekregen.

Daar maak ik mij allang niet meer druk om... voor mij is het simpel: ik koop en dus moet de verkoper mij spontaan de totaalfactuur en zijn/haar bankgegevens meedelen, gebeurt dat niet komt er ook geen betaling!

Ik hoef niet te vragen hoe en waar ik "mag" betalen, stel je voor dat iedereen zo begint, dat je moergen bij elke rekening die in je bus komt achter hun gat moet gaan vragen op welke rekeking je mag betalen.... ver gezocht dus! Geen bankgegevens = geen betaling, end of story!

Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Wat moet ik doen na meerdere keren per mail gevraagd naar rekeningsnummer geen antwoord gekregen.

Goed ik zou graag het telefoon nummer willen hebben van de verkoper om kontakt te kunnen nemen met dank MARC DEGRIECK.

Bericht 4 van 5
laatste antwoord

Wat moet ik doen na meerdere keren per mail gevraagd naar rekeningsnummer geen antwoord gekregen.

Normaal zou via het site-overzicht een link naar de pagina moeten gegeven worden waar je die informatie kan opvragen maar er blijkt iets fout te zijn met de link waardoor je op een totaal andere pagina uit komt.

Efkes wachten en hopen dat ze dit zo snel als mogelijk recht zetten




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 5 van 5
laatste antwoord