annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

aankoop via paypal in GBP

bestprijs
Community-lid

Ik heb via ebay een aankoop gedaan (verkoper bevindt zich in GB) en de prijs was vermeld in Engelse pond.


Ik heb nu een paypal account aangemaakt maar zonder link naar een kredietkaart omdat ik er geen heb. Ik ontvang van verkoper via ebay een mail dat ik 10 GBP moet betalen.  Op mijn vraag aan de verkoper hoeveel dit bedraagt in eu rkrijg ik het volgend antwoord "Thanks for your order, we've sent you a PayPal invoice which you should hopefully receive soon".Moet ik nu wachten op de factuur in euro ? Vermist ik geen kredietkaart heb gelinkt veronderstel ik dat ik van mijn gewone rekening geld moet overschrijven naar de paypalrekening (is dit juist) zodra ik het bedrag in euro heb ontvangen. En dan ... als ik nu naar betaling verder klik krijg ik de melding dat ik mijn kredietkaartgegevens moet invullen.  Maar dat kan dus practisch gezien niet. Graag enige uitleg  aub ?

Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

aankoop via paypal in GBP

Hallo, Je moet euro's van uw bankrekening op paypal overschrijven voldoende om de GBP te dekken.


OP uw aankoop klik je betaal nu en dan selecteer je paypal met uw inloggegevens bevestig je uw betaling.


Paypal zet automatisch Euro om in GBP.

Bericht 2 van 5
laatste antwoord

aankoop via paypal in GBP

bestprijs
Community-lid

Bedankt voor de snelle reactie.  En kan ik het geld dat er dan teveel op paypal staat terug overschrijven naar mijn eigen rekening ?

Bericht 3 van 5
laatste antwoord

aankoop via paypal in GBP

Ja je kan het geld dat op je Paypal rekening staat overschrijven naar je bankrekening.



m.
Bericht 4 van 5
laatste antwoord

aankoop via paypal in GBP


Ja je kan het geld dat op je Paypal rekening staat overschrijven naar je bankrekening.



Klopt maar hou er dan wel rekening mee dat je geen bedragen kleiner dan 10 euro overschrijft of je betaalt alsnog kosten om het geld naar je rekening terug te brengen.


Indien je af en toe koopt op ebay zou je ook wat extra geld op je Paypal kunnen laten staan om latere betalingen uit te voeren.


Het voordeel is dan dat je niet telkens moet overzetten vanop je bankrekening wat toch enige dagen in beslag neemt vooraleer je effectief kan betalen.




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 5 van 5
laatste antwoord