annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ebay service.

Ik heb een object gekocht waarbij de verkoper me via een externe site buiten ebay om me om mijn paypal passwoord en username vroeg.
natuurlijk heb ik dit niet gedaan en heb de verkoper dan gemeld dat ik enkel via mijn paypal betaal.
daarop volgend stuurde de verkoper me een mail met de link naar de betaling.
heb deze link aangeklikt en kwam dan terecht op mijn eigen paypal om de betaling te versturen.
helaas krijg ik van paypal de melding dat deze betaling niet kan worden gedaan doordat de opgevraagde paypal email adres niet bestond om de betaling te doen.
nu voor mij was het duidelijk dat ik daar geen tijd meer wilde insteken en het hierbij zou laten.
nu krijg ik van ebay zelf een mail als ik de betaling niet zou doen binnen de 2 dagen dat mijn account zou beperkt worden.
ik heb dan gezocht of ik per mail een ebay support kon inlichten over dit geval. maar helaas alleen een 078 nummer. tja zie je van hier dat ik daar nog geld aan ga geven.
het is heel simpel voor me,als ik iets koop en kan het nietnormaal betalen heb ik geen zin om 2 tot 3 uren liggen mailen opzoekingen te doen eer ik het object kan betalen etc...
wel bij deze mogen ze dan ook hun hele geautomatiseerde ebay structuur steken waar de zon nooit schijnt.
er zijn genoeg andere sites waar ik de objecten kan aankopen.
Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

ebay service.

Wijzig onmiddellijk je inloggegevens van je Paypal.

Als je klikte op de 'paypal'link die deze verkoper je doorgaf dan was dat vermoedelijk een valse link waarbij jij je inloggegevens doorgaf en het nodige misbruik kan gebeuren.

ONMIDDELIJK PAYPAL INLOGGEGEVENS WIJZIGEN!!!! -----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
-----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
Bericht 2 van 3
laatste antwoord

ebay service.

Best ook even Paypal & Ebay verwittigen !

Bericht 3 van 3
laatste antwoord