annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

paypal +5000 pond

Hallo,
Ik zou 5000pond via pp willen betalen in Engeland.
Ik ben reeds gecontroleerd lid aangezien, ik een code heb ontvangen en deze heb gebruikt zodat mijn status gecontroleerd is.
Vervolgens heb ik op de site van pp gekozen voor limieten opheffen en heb hiervoor de nodige documenten overgemaakt, maar heb nog geen antwoord ontvangen.

Wat mij opviel was dat ik enkel de limiet kon opheffen om betalingen te ontvangen en niet om betalingen te doen.

Iemand enig idee hoe het verder moet om deze betaling te kunnen doen?

Bedankt,
:-)
Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

paypal +5000 pond

Over welk object gaat het, kan je het objectnummer geven ?
Het is een groot bedrag om zomaar naar het buitenland te betalen, wat als je object niet opgestuurd wordt ?

m.


m.
Bericht 2 van 3
laatste antwoord

paypal +5000 pond

huwitte
Community-lid
Zo te lezen zou uw verzendlimiet moeten opgeheven zijn. Echter kan PayPal bij bepaalde transacties nog limieten instellen als zij vinden dat er een verhoogd risico is, of een betaalverificatie doen waarbij de betaling geblokkeerd wordt tot het onderzoek gebeurd is. Voor dergelijk bedrag, en niet wetende welke transactie u op het oog hebt met welke betaalbron en welk uw PayPal profiel is, is het misschien wenselijk PayPal eens op te bellen en vragen of ze problemen zien in de transactie die u op het oog hebt.


PayPal-gebruikersovereenkomst:
3.3 Uw verzendlimiet opheffen. Als u uw verzendlimiet wilt opheffen, moet u de volgende stappen voltooien: een creditcard toevoegen en het programma Uitgebreid gebruik voltooien. PayPal kan u van tijd tot tijd verzoeken andere methoden of procedures uit te voeren, of u daartoe de optie bieden, om uw verzendlimiet op te heffen.

4.1 Uw ontvangstlimiet opheffen. Als u uw ontvangstlimiet wilt opheffen, moet u de volgende stappen voltooien: 1) een creditcard toevoegen en het programma Uitgebreid gebruik voltooien; 2) voor houders van een Premier- of zakelijke rekening: aanvullende bedrijfsgegevens verstrekken en 3) aanvullende documenten verstrekken die wij redelijkerwijs van u kunnen vragen. PayPal kan u van tijd tot tijd verzoeken andere methoden of procedures uit te voeren, of u daartoe de optie bieden, om uw ontvangstlimiet op te heffen.

En dan is er nog een limiet per PayPal transactie. Die was vroeger 10 000 euro, maar kan zijn dat dit ondertussen verhoogd is.



Bericht 3 van 3
laatste antwoord