annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

paypal account

sony_esprit
Community-lid
ik ben maar een kleine prive verkoper op ebay met een winkeltje reeds enkele jaren mijn bedragen zijn klein variert van 4 euro naar 10 euro nu kan ik niets meer in mijn winkeltje zetten of ben verplicht een paypal account te hebben terwijl dit voor mij niet loont verlies al kosten voor ebay en nu zou ik ook nog verliezen met paypal vraag mij af waar ebay mee bezig is zo gaan er nog vele kleine verkopers ebay verlaten
Bericht 1 van 9
laatste antwoord
8 ANTWOORDEN 8

paypal account

zowiedot
Community-lid
Account verificatie kan via je electronische ID kaart of via een PayPal account.
Je bent niet verplicht om betalingen te aanvaarden via PayPal !
zowie
Bericht 2 van 9
laatste antwoord

paypal account

sony_esprit
Community-lid
HEB DIE VERIFICATIE DOORZIEN EN BLIJKT NU DAT IK ER EEN KAARTLEZER VOOR NODIG HEB EN DEZE HEB IK NIET VIA PAYPAL ACCOUNT GAAT NIET WANT DIE HEB IK NIET KAN NU OOK NIET MEER MET VEILING VERKOPEN ZONDER PAYPAL ADRES
Bericht 3 van 9
laatste antwoord

paypal account

maak dan een paypal account aan. Het is niet omdat je er een hebt dat je er ook betalingen moet mee aanvaarden.
Bericht 4 van 9
laatste antwoord

paypal account

sony_esprit
Community-lid
JA DAN MOET IK VIA EEN VISA OF MASTERCARD GAAN WERKEN EN DEZE HEB IK OOK NIET ZENNE IS ALLEMAAL BETALEND EN HEB DIE NIET NODIG DUS VOOR MIJ SALU EBAY
Bericht 5 van 9
laatste antwoord

paypal account

Je hebt geen visa of mastercard nodig om een paypal rekening te openen, je kan ook gewoon je bankrekening koppelen.
Bericht 6 van 9
laatste antwoord

paypal account

sony_esprit
Community-lid
heb mij via id geverificieerd is ok maar kan nog steeds niet verkopen zonder paypal is toch niet normaal
Bericht 7 van 9
laatste antwoord

paypal account

Het is niet omdat je een Paypal-account hebt, dat je Paypal moet gebruiken in al je aanbiedingen. Bij aanbiedingen die ik alleen in België verstuur, vink ik Paypal weg ! :-)

m.


m.
Bericht 8 van 9
laatste antwoord

paypal account

@sony:

lees dit draadje eens vanaf posting 37:

http://forums-benl.ebay.be/thread.jspa?threadID=600010027&start=36

Het probleem situeert zich hoogstwaarschijnlijk in dezelfde branche... Aanbiedingen die ook beschikbaar zijn voor UK, USA, Australië en Canada zouden wel eens het probleem kunnen zijn


Photobucket - Video and Image Hosting



Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 9 van 9
laatste antwoord