annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

paypal, ik zie door de bomen het bos niet meer!!! help

ronensib
Community-lid
ik kocht een item uit engeland alleen te betalen via paypal. Dat deed ik in het verleden ook al. Gewoon geld opverschrijven van m'n rekening naar paypal, op de nu betalenknop klikken, kiezen voor paypal, inloggen op je paypalaccount en klaar was kees. Ditmaal heb ik echter het ene probleem na het andere. Eerst schreef ik een bedrag in euro over rekening houdend met het nu te betalen bedrag dat ebay opgaf. Resultaat, ik krijg bericht dat m'n paypalaccount topped up is, ik klik op de nu betalen knop blijken er een paar euro te weinig op m'n rekening te staan. Natuurlijk hield ik geen rekening met paypal dat 2.5% neemt op de wisselkoers. Ik stort geld bij probeer het opnieuw blijkt nu dat er een limiet staat van 1000 euro per transactie omdat ik geen gecontroleerd lid ben. Wat ik ook probeer en welke hulppagina ik ook volg ik raak maar geen gecontroleerd lid. Help help help voor m'n verkoper m'n verhalen niet meer geloofd en ik een claim aan m'n broek heb?
Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

paypal, ik zie door de bomen het bos niet meer!!! help

Als die limiet gewoon per transactie is, en niet bv per maand, zou je misschien de betaling kunnen splitsen in twee delen.
Je moet dan natuurlijk van verkoper het e-mailadres van zijn PP rekening krijgen, en rechtstreeks verder gaan via de PP-site (zonder de Nu Betalen knop te gebruiken).
Ikzelf heb het nog nooit meegemaakt, maar volgens mij zou dat kunnen lukken.


If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)



If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)
Bericht 2 van 2
laatste antwoord