annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

paypal limiet ?

fridaschmit
Community-lid
Vorige week heb ik nog een betaling gedaan met paypal zonder probleem, vandaag wil ik terug een verkoper betalen en krijg nu steeds het bericht dat ik mij moet verifiëren en ik over mijn limiet ben.Als ik dan op "doorgaan "klik dan werkt dit niet en krijg ik steeds hetzelfde te zien.
Ik heb reeds, ik denk een 2 tal jaar, een paypal account met een creditkaart, heb toen al de nodige stappen gedaan, als ik nu vandaag naar mijn paypalrekening ga, dan staat daar verified bij, dus begrijp ik niet goed waarom ik nu ineens niet meer kan betalen ? Wie weet het ?
Bedankt !
Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

paypal limiet ?

Het is niet alleen voldoende om uw account te laten verifiëren maar ook uw creditcard dient gecontroleerd te worden.
Mogelijks ligt daar het probleem.

Om dit op te lossen bekijk je best eens volgende link:

[url=https://www.paypal.com/helpcenter/main.jsp;jsessionid=Tv5VMkldbvGnhzTpHh8z1C4tRgWGJxJcxHvhQ1vVhSQDxGc9x7TX!-1546923037?t=solutionTab&ft=homeTab&ps=&solutionId=163242&locale=nl_NL&_dyncharset=UTF-8&countrycode=BE&cmd=_help&serverInstance=9022]Creditcard laten controleren[/url
]


Photobucket - Video and Image Hosting



Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 2 van 5
laatste antwoord

paypal limiet ?

paypal limiet ?

fridaschmit
Community-lid
Heel erg bedankt voor Uw antwoord, inderdaad, deze kaart was nog niet geverifieerd, de vorige kaart was verlopen (deze was wel geverifieerd) en alhoewel ik de huidige kaart al meer dan een jaar gebruik, had ik er niet meer aan gedacht,ik vind het wel spijtig dat paypal mij niet vroeger heeft verwittigd, ik betaal altijd direct en was zeer verbaasd dat het nu ineens niet meer lukte, had ik dit vroeger geweten dan had ik dat allang gedaan.Bedankt voor Uw moeite,
groetjes, Frida
Bericht 4 van 5
laatste antwoord

paypal limiet ?

Geen probleem Frida, that's why we are here...
to help each other ;-)


Photobucket - Video and Image Hosting



Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 5 van 5
laatste antwoord