annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

verkeerde betaling en al deze items zijn verdwenen

Een koper heeft een verkeerd bedrag betaald op een factuur ,ik heb dit teruggestuurd maar nu zijn mijn items die op dit factuur stonden allemaal verdwenen van mijn ebay.0 verkochte items spoorloos ,waar moet ik deze terug gaan zoeken,op deze manier word het nogal onoverzichtelijk.


Nog een vraag,als je een betaling ontvangt van 1000 Euro moet je 40 Euro kosten betalen ,zijn dit geen woekerprijzen voor 1 keer geld over te schrijven?


En de laatste vraag ,iemand koopt 200 items van mij maar ik kan er maar 40 in een keer factureren,dus ik moet 5 facturen sturen voor 1 aankoop??


 

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

verkeerde betaling en al deze items zijn verdwenen

Je kan misschien die verkochte items nog terug vinden door de tijd te veranderen op je lijst, normaal kan je de tijd aanpassen tot de laatste 60 dagen. Of anders via de emails van ebay na verkoop, daar staan de objectnummers in vermeld.


Wat bedoel je met die overschrijving van 1000 euro, via de bank (binnenland ofbuitenland?) ofvia Paypal?


Je kan 5 facturen sturen, ik zou de verzendkosten dan in 5 delen, en op elke factuur één vijfde van de verzendkosten aanrekenen, of je stuurt geen factuur maar een email met het totaal bedrag plus de verzenkosten.




m.
Bericht 2 van 3
laatste antwoord

verkeerde betaling en al deze items zijn verdwenen

ik bedoel paypall ,is het altijd 4% dat je moet betalen als je een betaling ontvangt ongeacht het bedrag?

Bericht 3 van 3
laatste antwoord