annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Discussieforum ???????

Waarom is dat discussie forum gewijzigd?  Ik heb wel 5 minuten zitten klikken tot ik op iets kom en moet dan zoeken naar de onderwerpen en vind de knoppen niet om te reageren !

 

Waarom laat Ebay iets wat goed loopt gewoon gerust!

 

Feit is, ik heb geen zin meer in dit soort forum waar er totaal niets nog overzichtelijk is.

 

Dus, heb weeral tijd verloren!

 

Ik wil een ZEER SIMPEL discussieforum, makkelijk en vooral vlug onderwerpen zien, lezen en antwoorden.

 

Johan

Bericht 1 van 7
laatste antwoord
6 ANTWOORDEN 6

Discussieforum ???????

Ha, ik heb een positief puntje ontdekt aan het nieuwe forum, je ziet in één keer of er nieuwe postings zijn op alle prikborden, dus moet je niet meer naar ieder prikbord apart gaan kijken.

Voor de rest niet veel positiefs te ontdekken, en hoe werken die groepen eigenlijk ?

En waarom gaat het opladen zo traag ?



m.
Bericht 2 van 7
laatste antwoord

Discussieforum ???????

speedsterboy1
Community-lid

Die groepen heb ik nog niet echt bekeken, maar of daar beweging gaat komen als je ziet hoe droevig het forum is.

Van traag opladen hier geen last.

Photobucket

Bericht 3 van 7
laatste antwoord

Discussieforum ???????

radiocaruso
Community-lid

@mikmak : het opladen van de forums gaat hier ook enorm traag.

Als ik van bv. Antwoordcentrum naar Discussieforums ga dan duurt het +/- 5 (!!!!) seconden eer ik in de pagina kan scrollen met de scrollbar rechts van het scherm.

 Het is de eerste maal dat ik hier antwoord op het nieuwe forum en het kostte me ook meer dan 5 seconden eer ik hier een tekst kon plaatsen....

Op de pc op het werk had ik dit ook al opgemerkt.

Ik heb toen een test gedaan op de Nederlandse site van eBay ( toen nog met de oude layout) en daar ging alles zoals voorheen. Bliksemsnel.....

Nu heeft men in Nederland ook de nieuwe layout heb ik gezien. Heb daar ook de test gedaan en ik heb juist hetzelfde resultaat. Ook zo traag.

Het is echt niet prettig werken op deze manier, om nog maar te zwijgen over de ganse opzet van de nieuwe community.

Ik heb een email gestuurd  naar eBay ivm dit probleem, zo afwachten maar.  

Ben eventjes naar "voorbeeld" gegaan op deze pagina om de tekst te controleren en daarna terug in "edit" mode. Nu duurt dat 10 seconden (!!!) eer ik de tekst terug zie........   

Bericht 4 van 7
laatste antwoord

Discussieforum ???????

tjr0000
Community-lid

Het is ook een beetje contra-intuïtief. De laatste post staat bovenaan ipv onderaan. Ik ga ook mee dat het nu minder is, maar van traagheid heb ik niet zoveel problemen.

Bericht 5 van 7
laatste antwoord

Discussieforum ???????

De laatste post staat bovenaan ipv onderaan.

Zoals het reeds ergens staat vermeld kan je de volgorde wijzigen via "Mijn Content", "Profiel", "Mijn Voorkeuren"




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 6 van 7
laatste antwoord

Discussieforum ???????

zowiedot
Community-lid

De volgorde van de postings kan je aanpassen via Mijn content/Profiel/voorkeuren

Bericht 7 van 7
laatste antwoord