annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hed traatje waar T en D nied hedzelfte zijn

Hoi Velen onter ons maken soms fouden degen T of D in een woort of zin. Hed is nied aldijt eenvoutig om zonder fouden de schrijven, ietereen maakd weleens een foudje. Taarom tid traatje: Hed traatje waar T en D omgewisselt worten! Laden we ons uidleven, je zal zien, 'd is nied gemakkelijk!!!
Bericht 1 van 505
laatste antwoord
504 ANTWOORDEN 504

iets saai beginnen lezen marieanne: ben al jaren aan "het verdriet van België" begonnen....(misschien word het tijd om een gedacht van te maken voor het te laat is ?:|) nog altijd op mijn nachttafel klaar bladz. 20 of zo nu al ;-)

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket

http://www.youtube.com/watch?v=sZE4KGB6Wt4

Bericht 401 van 505
laatste antwoord

😮 sorry: ben de d-t vergeden, komd toor te koffie: nog noied klaar :_|

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket

http://www.youtube.com/watch?v=sZE4KGB6Wt4

Bericht 402 van 505
laatste antwoord

en bananen en sla is nu nied tirekd ieds om 's avonts laad de eden. Yoga gaad nied meer wand bijna al mijn wervels zijn vasdgesed, sodad ik te meesde posidies nied kan innemen. Misschien een sdoofpodje van schapenvlees med sla en banaan, gekluid med lintedhee, klinkd tat appedijdelijk? Moudon à maniére Ebay? Dum vita est, spes est
Dum vita est, spes est
Bericht 403 van 505
laatste antwoord

foudje, "manière" Dum vita est, spes est
Dum vita est, spes est
Bericht 404 van 505
laatste antwoord

Misschien een sdoofpodje van schapenvlees med sla en banaan, gekluid med lintedhee, klinkd tat appedijdelijk? helaas malie-anne: geen maaldeiten vool het slabengaan... http://www.goedgevoel.be/gg/nl/167/Slaapproblemen/article/detail/28039/20-tips-voor-een-zalige-nacht...

Bericht 405 van 505
laatste antwoord

Eed een banaan voor hed slapengaan.;-) Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Bericht 406 van 505
laatste antwoord

Ha, dad rijmd! En sla : dwee borten voor het wakkerworten. En van te overschod een prudje na het dudje. Dum vita est, spes est
Dum vita est, spes est
Bericht 407 van 505
laatste antwoord

En laad ook nog wad lintedhee komen,tid om lekker de tromen.;-) Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Bericht 408 van 505
laatste antwoord

Allemaal petankd voor de dips! Hed vertriet van België hat ik vroeger al gelezen. Te tokter heefd mijn vrient een spierondspanner voorgeschreven, heb er daar één van gepakd en dwee tagen geslapen! Nu voel ik me weer fid! We zullen zien hoe hed verter gaad, maantag weer pijnkliniek. Dum vita est, spes est
Dum vita est, spes est
Bericht 409 van 505
laatste antwoord

Goe pilleke zou ik zeggen.:^O Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Bericht 410 van 505
laatste antwoord