Hoi
Velen onter ons maken soms fouden degen T of D in een woort of zin. Hed is nied aldijt eenvoutig om zonder fouden de schrijven, ietereen maakd weleens een foudje. Taarom tid traatje:
Hed traatje waar T en D omgewisselt worten! Laden we ons uidleven, je zal zien, 'd is nied gemakkelijk!!!
iets saai beginnen lezen marieanne: ben al jaren aan "het verdriet van België" begonnen....(misschien word het tijd om een gedacht van te maken voor het te laat is ?:|) nog altijd op mijn nachttafel klaar bladz. 20 of zo nu al ;-)
en bananen en sla is nu nied tirekd ieds om 's avonts laad de eden. Yoga gaad nied meer wand bijna al mijn wervels zijn vasdgesed, sodad ik te meesde posidies nied kan innemen.
Misschien een sdoofpodje van schapenvlees med sla en banaan, gekluid med lintedhee, klinkd tat appedijdelijk?
Moudon à maniére Ebay?
Dum vita est, spes est
Allemaal petankd voor de dips!
Hed vertriet van België hat ik vroeger al gelezen.
Te tokter heefd mijn vrient een spierondspanner voorgeschreven, heb er daar één van gepakd en dwee tagen geslapen! Nu voel ik me weer fid! We zullen zien hoe hed verter gaad, maantag weer pijnkliniek.
Dum vita est, spes est