annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hulp gevraagd!

erikvanderstappen
Community-lid
In het kader van mijn studies Handelswetenschappen aan de H.U.Brussel, doe ik een onderzoek naar de begrijpbaarheid van de tarieven van De Post. Graag had ik uw medewerking hiervoor. U kan de enquête via onderstaande link beantwoorden. De enquête is anoniem en zal ongeveer 5 minuten in beslag nemen. http://www.surveymonkey.com/s/WQFT955 Dank voor uw medewerking!
Bericht 1 van 10
laatste antwoord
9 ANTWOORDEN 9

Hulp gevraagd!

Heb je die enquête ook in het nederlands aub?


Photobucket - Video and Image Hosting



Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 2 van 10
laatste antwoord

Hulp gevraagd!

tantys
Community-lid
:^O De begrijpbaarheid van de tarieven van de post:^O Ik wens je véél succes Erik;-) Als je een Nederlandse versie van deze survey beschikbaar hebt zal ik er graag mijn steentje aan bijdragen. Tanty's forum smileysforum smileys
forum smileysforum smileys
Bericht 3 van 10
laatste antwoord

Hulp gevraagd!

Moeilijk begrijpbaar taaltje, even moeilijk begrijpbaar als de posttarieven. Ik heb het wel ingevuld, neemt toch wel wat meer dan 5 minuten in beslag. ;-)

m.


m.
Bericht 4 van 10
laatste antwoord

Hulp gevraagd!

Als je studie op hetzelfde niveau staat als deze enquête dan wordt het hoog tijd dat je verandert van onderwijsinstelling. Et pour les flamands la même chose.





Bericht 5 van 10
laatste antwoord

Hulp gevraagd!

erikvanderstappen
Community-lid
Mijn excuses, ik heb mij vergist van weblink! Bij deze de link naar de Nederlandstalige versie: http://www.surveymonkey.com/s/WQN6CLQ @supergiftman: Ik sta altijd open voor opmerkingen en/of suggesties. Laat gerust weten wat u niet goed of onduidelijk vindt aan deze enquête.
Bericht 6 van 10
laatste antwoord

Hulp gevraagd!

dikkejos11
Community-lid
Alles ingevuld op 5 minuutjes, zonder probleem.
Bericht 7 van 10
laatste antwoord

Hulp gevraagd!

tantys
Community-lid
😉 Ziezo netjes ingevuld zoals belooft :-x Véél succes met uw studies Erik. forum smileysforum smileys
forum smileysforum smileys
Bericht 8 van 10
laatste antwoord

Hulp gevraagd!

rudio_2
Community-lid
HULP GEVRAAGD IK BEN OP ZOEK ACHTER IEMAND UIT DE OMGEVING VAN DENDERMONDE OM TEGEN " BETAALBARE " PRIJZEN OUDE LAMPENRADIO'S EN ANDERE OUDE ELECTRO TE HERSTELLEN OF UIT TE METEN . RUDY.VANDERHEYDEN@SKYNET.BE tel 0476 22 05 22 mvg , Rudy
Bericht 9 van 10
laatste antwoord

Hulp gevraagd!

e_bay_is_going_down
Community-lid
@Rudy Je bent aan het ROEPEN !!! @Erik Jammer dat er niets instond over diefstal of "verdwijningen" bij de post.

Bericht 10 van 10
laatste antwoord