annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

MOP VAN DE DAG

joaquin-antique
Community-lid
De poetsvrouw is te ver doorgeschoten in haar grote voorjaarsschoonmaak. :-x



Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 1 van 718
laatste antwoord
717 ANTWOORDEN 717

MOP VAN DE DAG

het-noodlot
Community-lid
:^O
必要性の運命
NO WOMAN NO CRY

必要性の運命


alprazolam
Bericht 2 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

het-noodlot
Community-lid
Twee homo's parkeren hun auto voor een taverne > >>>>>Rivierenhof > >>>>en gaan daar een cappuccinoke drinken. > >>>>> > >>>>> Een paar minuten later passeert daar ne jonge gast en > >>>>>die > >>>>vlamt -PATAT op de auto van die homo's. > >>>>> > >>>>> De homo's komen naar buiten getrippeld en die éne > >>>>>zegt > >>>>>tegen > >>>>die andere: > >>>>> > >>>>> "Ooooh! Jean-Claude, belt maar rap de polies." > >>>>> > >>>>> "Wacht, wacht", roept die jonge gast, "niet doen! Ik > >>>>>wil da > >>>>hier regelen: > >>>>> > >>>>> 500 euro en we spreken er niet meer over!" > >>>>> > >>>>> "Nee", zegt die éne homo, "Jean-Claude, belt de > >>>>>polies > >>>>maar!" > >>>>> > >>>>> "Wacht", roept die jonge gast weer "1000 euro en we > >>>>>klappen > >>>>er niet meer over!" > >>>>> > >>>>> "Sorry", zegt die homo "wij bellen de polies!" > >>>>> > >>>>> "Godverdomme", roept die jonge gast kwaad " kust m`n > >>>>kloten!" > >>>>> > >>>>> Zegt die homo: "Jean-Claude, niet bellen, die > >>>>>mijnheer > >>>>>hier > >>>>stelt ons een minnelijke schikking voor!"
必要性の運命
NO WOMAN NO CRY

必要性の運命


alprazolam
Bericht 3 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

het-noodlot
Community-lid
De postbode De postbode komt al 20 jaar bij de familie Janssens een kop koffie drinken tijdens zijn ronde. Op een morgen belde hij aan maar er kwam niemand opendoen. De buurman was in de tuin bezig en had dit opgemerkt. Buurman : die zullen nog slapen, ze hebben gisteren hun 25ste huwelijksverjaardag gevierd. Postbode : awel, dat is tof, ik kom hier al 20 jaar en was niet eens uitgenodigd. Buurman : om 11 uur was het plezant; de vrouwen moesten hun bloes uittrekken en de mannen moesten voelen wie hun vrouw was. Postbode : en mij niet uitnodigen, das tof! Buurman : om 1 uur was het nog plezanter, de mannen dienden hun broek te laten zakken, en de vrouwen moesten zeggen, wie ze dachten dat het was. Postbode : verdoeme, konden ze mij nu niet uitnodigen. Buurman : ge waart wel niet uitgenodigd, maar de vrouwen hebben uw naam wel dikwijls vernoemd.
必要性の運命
NO WOMAN NO CRY

必要性の運命


alprazolam
Bericht 4 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

joaquin-antique
Community-lid
Op restaurant Een man moet dringend naar het toilet in een chic restaurant. Helaas zijn alle deuren bezet. De maitre d'hotel, een begrijpend man, stelt daarom voor om de damestoiletten te gebruiken. Maar, zegt hij, een goeie raad: aan de linkerkant van de muur staat een reeks knoppen met de vermelding WW, WL, PW en ATV. Gelieve deze in geen geval te gebruiken want ze zijn exclusief gereserveerd voor de dames. Beloofd, beloofd, dankuwel. En de man verdwijnt door de deur. Eens zijn dringendste behoeften voldaan, gaat zijn aandacht toch naar de geheimzinnige knoppen. En zijn nieuwsgierigheid haalt het. Hij drukt op de knop WW en voelt onmiddellijk een straal WARM WATER die zijn achterwerk streelt. Mijn God, denkt hij, de vrouwen worden hier nogal verwend. Hij drukt op de knop WL en een stroom WARME LUCHT veegt zijn achterste droog. Wow, wow, prachtig ! En ondertussen heeft hij reeds op de knop WP gedrukt. Luttele seconden daarna parfumeert een WOLK POEDER zijn billen. Wonderbaarlijk ! denkt hij en verrukt drukt hij ook op de laatste knop ATV... Hij wordt wakker in een hospitaalbed. Verward en beduusd belt hij om de verpleegster. Wat is er toch gebeurd ? vraagt hij. Wel, u was in de toiletten van resaurant GRAND CHIC en u heeft op de verboden knoppen geduwd. Maar allez, elke knop bezorgde me zeer aangename gewaarwordingen... Ja, ja, dat is waar, maar de laatste, met de letters ATV betekent AUTOMATISCH TAMPAX VERWIJDEREN .. Enfin, u vindt uw penis onder uw hoofdkussen ...



Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 5 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

het-noodlot
Community-lid
wat past niet in het rijtje? appels peren pruimen penis aardappels bessen ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ik zal je helpen aardappels waarom???? aardappels worden uitgestoken, de rest wordt afgetrokken
必要性の運命
NO WOMAN NO CRY

必要性の運命


alprazolam
Bericht 6 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

omaboubou
Community-lid
B-)zou je niet beter voortdoen met geurtjes in de plaats? ]:)

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket

http://www.youtube.com/watch?v=sZE4KGB6Wt4

Bericht 7 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

gillet-boy
Community-lid
Een stomdronken man verlaat de bar en op de parking gekomen, stopt hij bij de eerste wagen...... en betast het dak : "D'as de mijne niet" Bij de volgende wagen begint hij terug het dak te betasten... "Het is 'm nog niet " De parkingwachter bekijkt het schouwspel en vraagt aan de man : "Waarom betast je het dak van die wagens, denk je zo je wagen te herkennen? Waarop de man antwoord, Ja............op de mijne staat een blauw zwaailicht.

Gillet-boy's website

USERSTORIE

Bericht 8 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

sunsunnie0
Community-lid
Gillet-boy! Da's lang geleden! Wil het toeval dat ik je vandaag nog gezien heb, op eBay verkopersverhaaltjes 🙂 Straf weer.



Bericht 9 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

joaquin-antique
Community-lid
Ja, het is zo lang geleden dat hij niet weet dat er veranderingen zijn in het handtekeningenbeleid. Gillet Boy, zou je je handtekening willen aanpassen naar 50 x 222 px en die link naar je off-eBay website willen weghalen? Please... :-D



Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 10 van 718
laatste antwoord