annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

MOP VAN DE DAG

De poetsvrouw is te ver doorgeschoten in haar grote voorjaarsschoonmaak. :-x

Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 1 van 718
laatste antwoord
717 ANTWOORDEN 717

MOP VAN DE DAG

:^O Allee nog ééntje dan voor de liefhebbers, Een vrouw die na het vierde hoogtepunt smeekt om te stoppen is; NOOIT tevreden!!:^O
Bericht 611 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

nu damiaan toch heilig is verklaard;-) Wat is de 1e regel van het hoogspringen bij melaatsen? alles moet erover
Bericht 612 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Wil iedereen zijn voeten opheffen aub ? Zodat het huidige niveau kan passeren...]:)

Bericht 613 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Waarom zijn blondjes blij als ze een puzzel in 2 maanden afkrijgen? ..... Omdat er op de doos staat: van 3 tot 5 jaar.

m.

m.
Bericht 614 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Een klein mannetje zit in een bar naar zijn glas te staren. Een half uur lang beweegt hij zich totaal niet. Er komt een levensgrote trucker binnen en deze gaat naast hem zitten. Hij pakt het glas van het mannetje en leegt het in een teug. De arme man barst in snikken uit. De trucker draait zich naar hem toe en zegt: "Kom op man, het was maar een geintje hoor! Ik bestel wel even een nieuwe voor je." "Nee, zegt de man, "dat is het niet. Vandaag is de ergste dag uit mijn leven. Ik heb me vanmorgen verslapen en was daardoor te laat voor een belangrijke vergadering. Mijn baas werd zo kwaad, dat hij me op staande voet heeft ontslagen. Toen ik naar mijn auto wilde gaan, bleek deze gestolen te zijn. Terwijl ik aangifte deed, zeiden ze op het politiebureau dat ze niets voor me konden doen. Vervolgens nam ik dus maar een taxi. Nadat ik betaald had en de taxi was weggereden, merkte ik dat ik mijn portefeuille op de achterbank had laten liggen. Thuisgekomen trof ik mijn vrouw in bed aan met mijn beste vriend. Totaal gedeprimeerd ben ik toen maar naar deze kroeg gegaan. En nu ik eindelijk de knoop heb doorgehakt en zelfmoord wil plegen, kom jij binnen en drinkt mijn vergif op..."

m.

m.
Bericht 615 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Het verschil Het verhaal van een motorrijder en een blondje, maar ieder vertelt het verhaal vanuit zijn invalshoek … Eerst komt de motorrijder aan het woord. Een motorrijder vertelt aan zijn vrienden motorrijders: “Gisterenavond heb ik in een café een prachtig blondje ontmoet.” De vrienden motorrijders: “ Aaaaah, en laat horen?” “Wel, we drinken een glaasje, en ik begin haar te kussen … “ De vrienden motorrijders: “Aaaaah, en dan?” Onze motorrijder antwoordt: “Ik vraag haar om bij haar thuis te gaan, zij is akkoord en we verlaten het café.” De vrienden motorrijders: “Aaaaah, en dan?” Hij weer: “Wel op de parking, zegt ze: “Kleed mij uit!” De vrienden motorrijders: “Aaaaaaaaaah, en dan?” Hij: “Wel ik doe haar slipje uit, hef haar op, zet haar op de zadel van mijn nieuwe moto en …” De vrienden motorrijders: “Heb jij een nieuwe moto? Welk merk is het??? !!!!!!” Hetzelfde verhaal, maar nu verteld door het blondje aan haar blonde vriendinnen: “Gisterenavond heb ik in een café een knappe motorrijder ontmoet.” De blonde vriendinnen: “Aaaaah, en laat horen?” “Wel, we drinken een glaasje, en hij begint mij te kussen … “ De blonde vriendinnen: “Aaaah, en dan?” Ons blondje antwoordt: “Hij stelt voor om bij mij thuis te gaan, ik ben akkoord en we verlaten het café.” De blonde vriendinnen: “Aaaah, en dan?” Zij weer: ”Wel op de parking, zeg ik hem: “ Kleed mij uit!” De blonde vriendinnen: “Aaaaaaaaaah, en dan?” Zij: “Wel hij doet mijn slipje uit, en … “ De blonde vriendinnen: “Heb jij een slipje aan???!!!
Bericht 616 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Om de kerk een beetje aantrekkelijker te maken, heeft meneer pastoor de hulp van enkele bouwvakkers ingeroepen. Alles verloopt vlot , tot zuster Ursula verneemt dat deze bouwvakkers tijdens het middagmaal hun boterhammen verorberen zonder een gebedje op voorhand. Dat kan zo niet langer dacht zuster Ursula,en ze besloot de volgende dag, samen met de bouwvakkers haar boterhammen op te eten op de werf en hun terloops eens te zeggen hoe het moet. De volgende dag om 12 uur stipt trekt zuster Ursula met haar knapzak naar de bouwvakkers, Maar helaas, de werkmannen waren vandaag al eerder in hun lunchpakket gevlogen. Stom van verbazing krijgt zuster Ursula bijna een beroerte als ze ziet hoe gretig de bouwvakkers aan het eten zijn zonder eerst hun schietgebedje gedaan te hebben Maar allez mannen, dat kan toch zo niet,.... denken jullie dan nooit aan JezusChristus ? De werkmannen kijken elkaar aan en vragen aan elkaar : « Kende gij Jezus Christus jong? », « Kende gij dieje ? » iedereen zit met zijn mond vol tanden, tot op een gegeven moment de ploegbaas eraan komt « Hey, baas kende gij Jezus Christus ? » «Nee », zegt de baas, « Waarom ? » « AWEL ., DIEJE ZIJN WIJF STAAT HIER MET ZIJN BOTERHAMMEN ! »
Bericht 617 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

:^O :^O :^O Beste vrienden , Ik reed deze morgen naar mijn werk en opeens stond daar de politie met een speed-gun. Ik reed een kleine 35 km/u te hard, en natuurlijk moest ik stoppen, of meneer de agent mijn rijbewijs even mocht zien. Dat mocht. Terwijl hij deze bekeek vroeg hij waar ik zo snel naartoe ging. Ik ben op weg naar m'n werk' zei ik. 'En wat doet u dan voor werk ?' wilde de agent weten. 'Ik ben een penisverlenger'. 'Een penisverlenger ?' zei de agent verbaasd, 'daar heb ik nu nog nooit van gehoord! Hoe doet u dat?' 'Ach,' zei ik, 'er zijn verschillende manieren. Er zijn ook verschillende gereedschappen voor, maar we hangen de heren ook weleens aan hun geslachtsdeel op, totdat deze uitgerekt is tot ongeveer 1.80 meter.' '1.80 meter!?' riep die agent, 'wat moet je in hemelsnaam met een lul van 1meter 80?!?' 'Die geven we een speed-gun en zetten we langs de weg!' zei ik. Boete voor 35 km/h te snel rijden: 150 Euro. Boete voor de belediging van een ambtenaar in functie: 250 Euro. De agent zijne smoel: Onbetaalbaar. forum smileysforum smileys
forum smileysforum smileys
Bericht 618 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

In 't park van antwerpen dicht bij de zoo, ligt er een nieuwe belg in 't gras te zonnen neffest ne vijver. Komt daar in ene keer nen ontsnapte krokodil uit de vijver die ontsnapt was uit de zoo! HAP gans da lijf opgeslokt behalve zijne kop diene hangt daar nog zo uit diene mond! Passeerd daar een oud koppelke "fertoeme seg ,ziejt Jef, ziet da na af , iest profiteren van den OCMW en dan hemme ze begot ne sloapzak van Lacoste !!!! forum smileysforum smileys
forum smileysforum smileys
Bericht 619 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

:^O

m.

m.
Bericht 620 van 718
laatste antwoord